بگوویچ: دربی را ببریم در آزادی پرواز می کنم / کری خوانی قلعه نوعی دکوری است

۳۰م دیماه ،

وینگو بگوویچ سرمربی سابق پرسپولیس مجددا به این تیم بازگشته و کار خود را به عنوان مربی سرخ پوشان آغاز کرده است. بگوویچ از اینکه دوباره در دربی حضور دارد خیلی خوشحال است.

وینگو بگوویچ به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از اینکه پس از چند سال به پرسپولیس ملحق شدم خوشحالم و این دیدار خیلی سخت و جذاب است.

وی افزود: هر دو تیم برای برد به میدان می آیند و امیدوارم با این انگیزه ای که بین پرسپولیسی ها به وجود آمده سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

بگوویچ با توجه به اختلاف امتیاز دو تیم در جدول لیگ گفت: فرقی نمی کند که کدام تیم اول است و کدام تیم آخر است زیرا دربی از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که حضور تماشاگران قرمز و آبی جذابیت بازی را دوچندان می کند.

وی در مورد اینکه قلعه نویی گفته پرسپولیس رقیب استقلال نیست تصریح کرد: این کری خوانی ها دکوری است و اگر نباشد فوتبال قشنگ نمی شود در تمام دنیا کری خوانی وجود دارد حتی در دربی لالیگا بین بارسلونا و رئال مادرید! این حرف سرمربی استقلال هم درست است هر کسی دوست دارد تیمش برنده باشد.

مربی کروات پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس برنده دربی باشد از خوشحالی بال در می آورم و در ورزشگاه آزادی پرواز خواهم کرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.