بیادی: ۱۰ درصد اجرای طرح تفصیلی تهران اشکال دارد/مردم باید اجرای این طرح را مطالبه کنند

۲۰ آبان ،

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: تنها ۱۰ درصد از اجرای ضوابط طرح تفصیلی تهران معضلات و مشکلاتی را به دنبال داشته است و ۹۰ درصد این طرح به شکل مطلوبی اجرا می‌شود.

حسن بیادی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اهمیت اجرای صحیح طرح تفصیلی شهر تهران، اظهار کرد: مردم هم باید اجرای این طرح را از مسوولان مطالبه کنند و بدانند که پایبندی به ضوابط این طرح در نهایت به نفع آنهاست.

دخالت دولت در طرح تفصیلی به لحاظ شکلی اشتباه بود

وی در پاسخ به اینکه آیا تغییرات دولتی اعمال شده در میزان تراکم مجاز در طرح تفصیلی تهران، نیازمند اصلاح است؟ به ایسنا گفت: دخالت دولت در تغییر بعضی قسمت‌های طرح تفصیلی به لحاظ شکلی اشتباه بود.

بیادی ادامه داد: شورای شهر تهران مرجع تایید کننده طرح تفصیلی و شورای عالی شهرسازی مرجع تصویب کننده آن است؛ به این ترتیب، اگر دولت به سبب کنترل قیمت مسکن و یا هر سبب دیگری نظرات اصلاحی درباره طرح تفصیلی داشت، باید آن را به شورای شهر اعلام می‌کرد.

نایب رییس شورای شهر تهران به پیگیری شورای شهر در قبال بعضی تغییرات دولتی اعمال شده در شهرداری اشاره کرد و گفت: شورای شهر از طریق مکاتبه نظر خود را در این باره اعلام کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.