بیانیه اتحادیه های صنفی تهران – اخبار اقتصادی

متن بیانیه کامل این بیانیه به شرح زیر است:

اصناف و قاطبه بازاریان همواره در طول تاریخ مدافع آرمانها و اصول درخشان اسلام و دوشادوش روحانیت معظم از عاملان و مروجان بی بدیل فرهنگ تابناک اسلام بوده و هستند و به گواه تاریخ نقش ویژه و تاثیرگذاری در حرکت عمومی مردم در تحقق انقلاب اسلامی و حفظ آن در طول سالهای حماسه ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن در مقاطع حساس و ویژه ادوار مختلف داشته اند.
امروز که دولت و ملت عزیز ایران اسلامی به واسطه پایداری بر حقوق و خواسته قانونی و ملی خود با حجم بی سابقه ای از دشمنی ها ، شیطنت ها، دسایس و توطئه چینی های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و آرمانهای آن مواجه هستند هوشیار قاطبه ملت و بویژه اصناف صد چندان ضروری می نماید.
مجمع امور صنفی تولیدی ، توزیعی و خدمات فنی تهران به نمایندگی از ۱۳۶ اتحادیه صنفی ، صنفی تولیدی ، توزیعی و خدمات فنی و بیش از ۳۰۰ هزار واحد صنفی تاکید می کند که همچنان با عهد خود با امام شهیدان و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و جانشین برحقش حضرت آیت الله خامنه ای پایبند است و با هوشیاری، درایت و تیزبینی مانع از آن خواهد شد که اصناف و بازار محل جولان بدخواهان و بددلان می باشد که شرایط اقتصادی کشور را فرصتی برای اجرای نقشه های شوم و به هم ریختگی اجتماعی و اقتصادی کشور نماید.
از قاطبه اصناف می خواهیم تا شرایط کنونی را با دوراندیشی و تعامل درک کرده و با اتحاد و همدلی با مسئولان راهکارهای خدمت هر چه بیشتر به ملت عزیز و بزرگ ایران را جستجو نمایند و نگذارند کسانی که دل در گرو مردم و انقلاب ندارند آرامش و امنیت کشور را نشانه رود که در این صورت منافع مردم و آرامش کشور که دغدغه اصلی همه خدمتگذاران کشور است لطمه خواهد دید.
انشاءالله مشکلات با نشست ها و همدلی های مسئولان و تشکل های صنفی به درستی شناسایی و راهکارهای آن تبیین و عملیاتی شود تا بستر مناسب و امن فعالیت های اصناف فراهم آید.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.