بیانیه اتحادیه ویدئو رسانه در پی قاچاق «قلاده‌های طلا»

سینماپرس-گروه سینما: اتحادیه شرکت‌های ویدئو رسانه ایران با صدور بیانه‌ای عرضه نسخه قاچاق فیلم «قلاده‌های طلا» را محکوم کرد.

به گزارش سینماپرس، اتحادیه شرکت‌های ویدئو رسانه ایران در محکومیت عرضه نسخه قاچاق فیلم «قلاده های طلا» بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه شرکت های ویدئو رسانه ایران، در این بیانیه آمده است: «مدت‌ها بود که با تلاش دلسوزان عرصه سینما، صنعت نمایش خانگی، ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و نیروی انتظامی خبری از تاراج سرمایه‌های سینمای ایران از سوی افراد سود‌جو به گوش نمی‌رسید اما پخش نسخه قاچاق فیلم «قلاده‌های طلا» نشان داد که افراد سودجو در کمین نشسته‌اند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به سینمای ایران استفاده می‌نمایند و همین امر تلاش روز افزون همه دست اندر کاران را برای حل این معضل طلب می نماید.

اتحادیه شرکت های ویدئو رسانه ایران ضمن محکوم کردن انتشار نسخه قاچاق این فیلم ، آمادگی دارد که همچون گذشته در کنار فعالان حوزه سینما و مراجع ذی صلاح در جهت مبارزه و ریشه کن کردن قاچاق و سود جویی در عرصه محصولات فرهنگی گام بردارد و همه تلاش خود را در جهت صیانت این حوزه از بلایا و آسیب ها به کار بندد.

در خاتمه اتحادیه شرکت‌های ویدئو رسانه ایران از مردم فهیم و فرهنگ دوست ایران استدعا دارد با توجه به تلاش برای عرضه نسخه مجاز و قانونی این اثر در روزهای آتی، در جهت حمایت از سینمای ایران از خرید نسخه های قاچاق فیلم «قلاده های طلا» خودداری نمایند.

انتهای پیام/ح.گ/

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۸۹۶


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.