بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد ۹ دی

۹ م دیماه ،

9-184.jpg

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد ۹ دی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی سه کلیدواژه مهم “ولایت”، “بصیرت” و “صبر” را برای مقابله با فتنه‌های آینده به یادگار گذاشت. خواص بسیاری بودند که نه تنها چون مردم به بصیرت و صبر توامان مجهز بودند، به گره گشایی از ذهن‌ها و معضلات به وجود آمده در بستر فتنه هم پرداختند. اما به موازات بی بصیرتی نابخشودنی بعضی خواص در نفهمیدن ابعاد فتنه و کوتاهی در موضع‌گیری علیه فتنه و روشنگری نسبت به آن، بعضی دیگر نیز علی‌رغم دارا بودن بصیرت، از صبر کافی برای روشن شدن تمام ابعاد فتنه و ایجاد انسجام و مطالبه عمومی برای مقابله با فتنه‌گران برخوردار نبودند و از همان روز اول شعار اعدام سر دادند و اقتدار نظام را به چالش کشیدند و در این میان کسانی هم بودند که فهمیدند ولی به جهت ترجیح منافع شخصی و گروهی بر منافع ملی، سکوت پیشه کردند و پشت سر نظام سنگر گرفتند.

با اینکه فتنه ۸۸ ریشه در نظام سلطه داشت و سردمدار اصلی‌اش صهیونیزم جهانی بود، اما اگر در داخل کسانی مزدوری و ایفای نقش اول سناریوی نوشته شده آمریکا و انگلیس را به عهده نمی‌گرفتند، هرگز سختی ۸ ماه جنگ نرم به مردم و نظام برآمده از آرمان‌هایشان تحمیل نمی‌شد. از این روست که کسی نباید و نمی‌تواند سران داخلی فتنه را از اتهام بزرگشان تبرئه نماید. فتنه گران و حامیان فتنه ۸۸، راهی جز توبه حقیقی، پذیرش مجازات و جبران قبل ندارند، گرچه پس از سه سال تاخیر دیگر صلاحیت حضور در رقابت‌های سیاسی را ندارند و تنها می‌توانند از حقوق اجتماعی برابر دیگران بهره مند شوند. ضمن اینکه توبه و بازگشت آنها علاوه بر اتمام حجت با بعضی غافلان بازمانده کنونی، سبب کاهش عقوبت اخروی آنها نیز خواهد شد.

یوم الله ۹ دی پایان آتش فتنه‌ای بود که امروز عبرت برای رهپویی آینده انقلاب است. فتنه ۸۸ اگر خمیرمایه نفاق و ضدانقلاب داشت، فتنه‌های آینده توسط منحرفین از اصول انقلاب و به اسم انقلابی‌گری رقم خواهد خورد و فتنه‌گران پیچیده‌تر عمل خواهند کرد؛ به همین سبب، بصیرتی عمیق‌تر مورد نیاز گذر از فتنه آینده است و نقش اصولگرایان برای تبیین شرایط و تدبیر برای مقابله با آن کلیدی‌تر از دیگران است و در این مسیر انتخابات خرداد ۹۲ آزمون بزرگ دیگری پیش روی یاران انقلاب است.

حماسه ۹ دی ۱۳۸۸، یوم الله نسل جوانانی حسینی چون احمدی روشن است که اکنون در آستانه سالگرد شهادت مظلومانه‌اش قرار داریم و گزافه نیست اگر بگوییم شهادت مصطفی علاوه بر مقابله با پیشرفت علمی ایران، به نیت انتقام از حماسه آفرینان ۹ دی صورت گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.