بیانیه جمعیت فدائیان اسلام دربارهٔ انتخابات ۲۴ خرداد

۲۶خردادماه،

جمعیت فدائیان اسلام با صدور بیانیه‌ای، حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۴ خرداد را سبب خلق حماسه‌ای بزرگ و سرنوشت‌ساز دانست و این حضور را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه بدین شرح است:

«محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان و رهبر معزز انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (ادام الله ظله الشریف)

سلام علیکم

بار دیگر جهانیان شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ و سرنوشت ساز توسط ملت انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی و لبیک به ندای ولی فقیه زمان خود بودند، حضوری که حکایت از شعور و بصیرت بالای ملت شریف ایران داشت. در شرایطی که از سویی، جبهه دوستداران انقلاب اسلامی در خارج از مرزها، بویژه کشورهای اسلامی و خالقان موج اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی، منتظر قدرت نمایی ملت بزرگ ایران بودند، و از سوی دیگر،‌دشمنان قسم خورده آرمانهای انقلاب اسلامی واسلام ناب محمدی، در انتظار کمرنگ شدن رشته‌های اتصال مردم و نظام اسلامیف باحضور کم فروغ مردم در صحنه انتخابات بودند، به یکباره این ملت ایران بود که با تبعیت از رهبر و ولی خود، برای خلق حماسه‌ای ماندگار، با وحدت کلمه و یکپارچه به میدان آمده و بار دیگر دوستداران انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان را ناامید کردند.

اکنون دنیا اعتراف می‌کند که جمهوری اسلامی،‌در لوای ولایت فقیه،‌با انجام دهها انتخابات آزاد در سالهای قبل، الگویی برای کشورهای اسلامی بوده و ما نیز اعتقاد داریم، بیداری‌های اسلامی پدیدار شده، برای تحقق آرمانهای متعالی خود، می‌بایست از شیوه حاکمیت ولایت فقیه که تکامل یافته‌ترین شیوه حاکمیت در ادوار مختلف تاریخ بوده است، تبعیت نمایند.

لذا جمعیت فدائیان اسلام، این پیروزی را اولا به مساحت مقدس حضرت ولی عصر (ارواحن فداه) و نیز به شما نایب بر حق ایشان، و به عموم ملت بزرگ ایران اسلامی عزیز، تبریک می‌گوید و از خداوند متعال،‌سربلند روز افزون این ملت را در سایه رهبری حکیمانه حضرتعالی خواستار می‌باشد.»

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.