بیانیه جمعیت فدائیان اسلام دربارهٔ ضرورت‌های دولت یازدهم

۲۹خردادماه،

جمعیت فدائیان اسلام با صدور بیانیه‌ای خطاب به حسن روحانی، تاکید کردند که برای ساختن کشور باید به دور از تندروی‌ها و کندوری‌های قبل، از همه ظرفیتهای موجود در فضای سیاسی و اقتصادی کشور استفاده کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه بدین شرح است:

«محضر حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی(زید عزه)‌

رئیس جمهور منتخب ملت ایران

سلام علیکم

حماسه حضور مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری حقیقتا جلوه بارزی از شعور سیاسی اجتماعی و وقت شناسی این ملت با بصیرت بود. در هنگامه‌ای که کشور و خصوصا دولت آینه بیشترین احتیاج به استظهار حمایت مردمی برای پیشبرد قوتمند اهداف عالی نظام اسلامی داشت، این هوشیاری ملت بود که بهنگام به ندای رهبر فرزانه خود لبیکی حسینی گفتند و چشم جهانیان را از خلق این “‌بزرگ حماسه” خیره ساختند.

لکن از سویی دیگر، نتایج این انتخابات حساس، حاوی پیامهای خاص و قابل تاملی می‌باشد. با توجه به سابقه انقلابی حضرتعالی در سالهای پیش و پس از انقلاب و وفاداری شما در همه دورانهای حضور در ع رصه‌های سیاسی، به آرمانهای متعالی حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری؛ و نیز منتخب بودن شما به تلیس به لباس مقدس روحانیت این واقعیت اساسی رخ می‌تابد که عشق و ارادت مردم عزیزمان در این سالها به اسلام و روحانت، نه تنها ذره‌ای کم نشده بلکه این علاقه و محبت در لحظات سنوشت ساز برای میهن عزیزمان به بهترین شکل نمود پیدا می‌کند.

از طرفی اقبال عمومی جامعه به شعار اعتدال حضرتعالی که در طول سالهای متمادی فعالیت شما در همه عرصه‌ها در مقام عمل نیز اثبات شده است نشان می‌دهد که مردم از افراط و تفریطهایی که در سالهای قبل و در بعضی دولتها ملاحظه می‌شده به ستوه آمده‌اند و امیدوارند که شما با پایبندی به این شعار اساسی، تلخی تندروی‌ها و کندوری‌های قبل را از کام انقلاب زدوده و با تعهد به اصول مترقی انقلاب اسلامی و قانون اساسی همدلی خوبی برای ساختن میهنی آباد در سایه ولایت فقیه و توجهات حضرت ولی عصر (عج) ایجاد فرمایید.

رسیدن به این مهم همانگونه که شما بارها به خوبی تاکید کرده‌اید مستلزم استفاده از همه ظرفیتهای موجود در فضای سیاسی و اقتصادی، فارغ از جناح‌بندیهای صوری متداول است.

در عرصه بین‌الملل نیز آنچنان که یکی از آرمانهای اساسی امام راحل (ره) بسط انقلاب اسلامی و زنده کردن روحیه حق خواهی و عدالت طلبی در هه عالم بوده است امید می‌رود که شما به پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، با تداوم حمایت از نهضتیهای آزادی خواهانه و بیداری اسلامی به وجود آمده در اقصی نقاط دنیا؛ به اشاعه این آرمانهای متعالی پرداخته و شیوه حاکمیت ولایت فقیه رابه عنوان مترقی‌ترین شکل حکومت برای رسیدن به سعادت جامعه بشری در دنیا نهادینه کنید.

بی‌شک پافشاری بر حقوق حقه ملت ایران در زمینه‌های مختلف در عین تعال سازنده و پرهیز از دشمن تراشی در عرصه بین‌المللی می‌تواند راهکار مناسبی برای حل بعضی مشکلات باشد که امیدواریم جنابعالی با تبعیت کامل از رهنمودهای مقام معظم رهبری در این عرصه نیز موفق باشید.»

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.