بیانیه دفتر موسیقی در محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص)

سینما پرس- گروه هفت هنر/ دفتر موسیقی در محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) بیانیه صادر کرد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی دفترموسیقی، دفترموسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همراه و همگام با تمامی اقشار جامعه، اصحاب فرهنگ و هنرو هنرمندان حوزه ی موسیقی ضمن محکوم کردن، ساخت فیلم ضد اسلامی توسط فیلمساز آمریکایی و صهیونیست و اهانت به ساحت قدسی پیامبر بزرگ اسلام (ص) از هنرمندان بویژه، هنرمندان مسلمان، خواست عکس‌العمل جدی نسبت به محکوم کردن این اقدام شرم آور کارگردان آمریکایی اسرائیلی داشته باشند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با گسترش دین اسلام در سراسر جهان بخصوص در جهان غرب و گرایش انسانها به دین مقدس اسلام که باعث بیداری انسانها شده، اندیشه های سیاه صهونیستی و نژادپرستانه حاکم بر جهان غرب هر زمان فرصت یافته متوسل به این گونه اقدامات شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بی‌تردید این حرکت شرارت بار از سیاست های خصمانه صهونیسم و آمریکا و استکبار جهانی است که هدفی جز در جهت استمرار سیاست اسلام‌ستیزی و محو جوامع اسلامی نیست. از اینگونه موارد در صورت‌های دیگر از قبیل اهانت به قرآن کریم،‌ اهانت به شخص پیامبر اسلام(ص)، نمود داشته است.

دفتر موسیقی در پایان این بیانیه آورده است: بر همه هنرمندان به ویژه هنرمندان عرصه موسیقی و مردم مسلمان ایران است، تا با محکوم کردن سازندگان و حامیان این فیلم اجازه ندهند، تا نژادپرستان بیش از این از هنر جهت توهین به مقدسات ادیان الهی سوء استفاده کرده و موجبات تفرقه میان پیروان ادیان را فراهم کنند که این تنکر پلید ریشه در صهیونیست دارد.

انتهای پیام/ص

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۸۰۵


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.