بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص خلق حماسه سیاسی و تبریک به رئیس‌جمهور منتخب

۲۶خردادماه،

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بیانیه‌ای خلق حماسه سیاسی و انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم تبریک گفت.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، متن کامل بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بدین شرح است:

«ملت رشید و مقاوم ایران هم‌چون همیشه این بار نیز در روز ۲۴ خرداد حماسه‌ای دیگر را آفرید و با مشارکت بیش از ۷۰ درصد به فراخوان رهبر عزیز خود لبیک گفت.

هوشمندی ملت بزرگ ایران در حضور به موقع در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه سیاسی نقشه‌های بدخواهان انقلاب اسلامی ایران را هم‌چون قبل خنثی نموده و بار دیگر ثابت کردند که عشق و علاقه مردم ایران به نظام اسلامی ناگسستنی است.

بدون شک با این حضور پر شور در انتخابات، پشتوانه ارزشمندی برای حرکت رو به رشد ملت ایران در عرصه‌های مختلف خواهد بود و بستر مناسبی را برای نیل به اهداف عالی انقلاب اسلامی فراهم خواهد کرد.

جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان شخصیتی دارای سابقه مدیریت و حضور در عرصه‌های مختلف، توانست اعتماد اکثریت شرکت‌کنندگان در انتخابات را کسب کرده و به‌عنوان منتخب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت برساند.

بدون شک پیروز اصلی این انتخابات، ملت عزیز و سربلند ایران است که توانست با انقلاب شکوهمند اسلامی، حق تعیین سرنوشت خود را بدست آورد و در این سی و سه سال بعد از انقلاب هم دائما از این حق خود استفاده کند.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن سپاس از درگاه خداوند متعال این پیروزی بزرگ را به حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حقش رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که با راهنمایی‌های خود زمینه‌ساز این حماسه بودند، ملت غیور ایران و رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفته و ضمن آرزوی توفیق برای وی در مسیر تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی مردم ایران، همه نخبگان حوزوی و دانشگاهی کشور را به همکاری و حمایت از رئیس‌جمهور منتخب فرا می‌خواند.»

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.