بیانیه مجمع نیروهای خط امام در محکومیت هتک حرمت ساحت پیامبر اعظم(ص)

به گزارش خبرآنلاین، در بیانیه مجمع نیروهای خط امام در محکومیت هتک ساحت پیامبر اعظم(ص)، آمده است: اقدام موهن چند فیلمساز در هتک حرمت ساحت مقدس نبوی(ص) که با طراحی و حمایت محافل بین المللی صهیونیست انجام گرفته موجب تاثر و تاسف عمیق شد. رفتاری که دل و روح همه موحدان و نیک سیرتان جهان را می آزارد و حاکی از فصل جدیدی از تلاش برای گسترش اختلافات دینی و منهدم ساختن همزیستی مسالمت آمیز ادیان توحیدی است.
در این بیانهی افزوده شده است: این شیوه گاه با ساختن مذاهب جعلی و گاه با پوشش آزادی بیان و انتشار کاریکاتور و یا داستانهای موهن مانند کتاب آیات شیطانی و گاه با جسارت به ساحت مقدسات مانند قرآن سوزی و در مواردی هم با رفتارهای افراطی به ظاهر مذهبی دنبال می شود و همواره نقش عظیمی از هزینه های مادی و معنوی جوامع را صرف خود می سازد.
در بیانیه مجمع نیروهای خط امام با اشاره به اینکه ساده اندیشی است اگر تصور شود ابعاد جنایت اخیر و موارد مشابه آن موضوعی بدون پیشینه و منحصر به یک دین و پیروان آن است آمده است: بدون شک هتک حرمت پیامبر رحمت و خاتم انبیا که احیا گر ارزشهای انسانی بود و مکار اخلاق را به اوج خود رساند،توهین به همه ادیان و مکاتبی است که خواهان حاکمیت اخلاق و معنویت در جهان هستند.
مجمع نیروهای خط امام(ره)ضمن محکومیت این اقدام نفرت انگیز آن را بخشی از سلسله تلاشهایی میداند که در دهه های اخیر با حمایت قدرت های سلطه گر دنیا بویژه آمریکا،انگلیس و رژیم جنایت پیشه اسرائیل صورت گرفته است و مسئولیت اینگونه حوادث را مستقیما متوجه آنان می داند. بر همه موحدان و آزادگان فرض است که قاطعانه به مقابله با این جریان سوء پرداخته و از همه ظرفیتهای موجود برای مجازات عاملان اینگونه حوادت و پیشگیری از تکرار آن اقدام کنند.

/۲۷۲۱۲
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.