بیانیه ۲۶۵ نماینده مجلس: از رهبری معظم عذرخواهی نموده و اطاعت از فرمایشات ایشان را بر خود واجب شرعی و قانونی می​دانیم

۲۹ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین، ۲۶۵ نماینده مجلس با صدور بیانیه ای تبعیت خود از فرمایشات رهبری را اعلام کردند.
در متن این بیانیه آمده است:
بیانات الهام بخش و رهنمودهای راهگشا، تاریخی و ماندگار مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (دامه برکاته) در جمع مردم غیور آذربایجان شرقی نقشه راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دو حوزه و قلمرو سیاست خارجی و داخلی تبیین نمود و باردگیر جایگاه رفیع و بی بدیل ولایت فقیه را در ساختار سیاسی نظام جمهوری اسلامی و هدایت و رهبری بایسته ملت و تمامی ارکان حاکمیت در برابر دیدگان جامعه جهانی تثبیت نمود.
مواضع روشن و ناصحانه ناخدای خدا محور نظام تبلور وصیت امام راحل و کلام نورانی آن معمار کبیر انقلاب اسلامی است که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت‌تان نرسد».
ما نمایندگان با استمداد از خداوند متعال گوش جان به ندای الهی پیشوای خود سپرده و امید داریم تقوا و صبر را سرلوحه اقدامات خویش قرار داده و در اوج همدلی و هم افزایی با وحدت و انسجام گام برداریم. ما نمایندگان به سهم خود از آنچه در مجلس و در روز استیضاح گذشت، عذرخواهی نموده و اطاعت از فرمایشات رهبر عالی قدر را بر خود واجب شرعی و قانونی می دانیم.
ملت شریف و بزرگوار و خلق کنندگان هوشمند، شجاع و متعهد ۲۲ بهمن مطمئن باشند نهاد مقتدر مجلس که بر آمده از خون شهدای عالیقدر و ایثارگران و جانبازان است با الهام از خط روشن رهبری همچون قبل، با اقتدار در برابر بسیاره خواهی سلطه‌گران به سرکردگی آمریکا خواهند ایستاد و ازمنافع ملی با قدرت دفاع خواهد نمود و دانش هسته ای برای اهداف هسته ای را حق مسلم ملت دانسته و از تمام ظرفیت خود برای تبدیل تهدید غیر انسانی تحریم برای فرصتی برای پیشرفت و همراه با عزت و سربلندی ایران استفاده خواهد نمود.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.