بیانیه ۴۴ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل: آمریکا با ترور دانشمندان ایرانی فقط چهره واقعی خود را نمایان می‌کند

۴۴ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل طی بیانیه‌ای تاکید کردند که آمریکا با ترور دانشمندان ایرانی فقط چهره واقعی خود را نمایان می‌کند.

به گزارش فارس، ۴۴ دفتر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در سالروز ترور دانشمند هسته‌ای شهید داریوش رضایی نژاد، طی بیانیه‌ای یاد آن شهید را گرامی داشتند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

همین نگاه طرز نگرش اسلام و قرآن به زندگی و شهادت باعث می‌شود که یک مسلمان هیچ گاه از مرگ نهراسد و به شهادت به عنوان معبری برای رسیدن به کمال و محبوب بنگرد و خود به استقبال آن رفته و آن را در آغوش کشد بر خلاف نگرش مادی به جهان که مرگ را پایان انسان می‌داند و آن را مترادف نیستی قرار می‌دهد و به هر دری می‌زند تا از آن لحظه‌ای بگریزد.

امروز هم نخستین سالگرد شهادت یکی از چنین انسان هایی است که اینچنین عاشقانه دعوت پروردگارش را لبیک گفته و با تقدیم جان به دیدار پروردگارش شتافته است. انجمن‌های اسلامی دانشجویان سراسر کشور(اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل) اولین سالگرد شهادت شهید داریوش رضایی نژاد را به محضر حضرت بقیه الله(ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری(حفظه الله) و امت حزب الله تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

سی و اندی سال پیش در زمانی که که جهان عصر ما به سردمداری امپریالیست غرب و مارکسیست شرق در خواب الحاد و مادی گری فرو رفته بود و جهان را بت‌های جدیدی در بر گرفته، بت‌هایی که نه از سنگ و چوب که از جنس انسان، قدرت‌های کوچک و بزرگ، ثروت‌ها و شهوت‌ها بود، انقلاب اسلامی در ایران طلوع کرد و بار دیگر یکی از فرزندان ابراهیم چون پدر هستی و جان انسان‌ها را از لوث وجود این بت‌ها پاک ساخت.

امام روح الله(ره) آغازگر جنبشی شد که به انسان در بند طاغوت‌ها نوید آن را داد که با نفی طاغوت و تکیه بر قدرت لایزال الهی می‌توان آزاد از هر قید و بندی تا مقام خلیفه الله پیش رود. حرکت و تغییر از ارکان اصلی این جنبش هستند و این انقلاب شکل گرفت تا انسان و جهانی بسازد غیر از این. (عالمی دیگر بباید ساخت و از نو آدمی)

بی شک در کنار این هدف والا تکالیف سنگینی هم قرار دارد و رسیدن به این آرمان‌ها، مجاهدت‌ها و ایثارها و تلاش‌های بسیار می‌طلبد. جبهه استکبار که وجود و بقای خود را بر پایه ظلم و ستم و به بند کشیدن انسان‌ها و ملت‌ها و غارت ثروت ملل می‌دید تاب تحمل چنین پیامی را نداشت لذا از همان ابتدا سعی در نابودی آن نمود و برای این امر به هر وسیله‌ای دست زد، از تهدید و شکنجه گرفته تا سرکوب و حکومت نظامی و کشتار. با پیروزی انقلاب اسلامی هم به هر حربه‌ای از جمله کودتا، ایجاد اختلافات داخلی، حمایت از گروهک‌های تروریستی و جنگ‌های قومیتی پرداخت اما چون به اذن الهی به شکست انجامید، با نشان دادن چراغ سبز به صدام جنگ تحمیلی را به راه انداخت و ملت مظلوم ایران را این بار به جنگی ناخواسته کشاند.

اگر در جنگ‌های جهانی چند کشور در مقابل هم ایستادند اما در این جنگ همه جبهه شرک در مقابل اسلام و انقلاب قرار گرفت و سعی در خاموش کردن نور الهی نمود{یریدون ان یطفئو نور الله بافواههم و یابی الله الا ان یتم نوره و لو کره الکافرون}

ولی ملت ایران با توکل بر خدا و جانفشانی و تقدیم هزاران نفر از بهترین جوانان خود از حریم دین الهی پاسداری نمود پیام خود را به گوش جهانیان رسانید.

با پایان جنگ دشمن مبارزه را وارد مرحله دیگری نمود(جنگ نرم)، نبردی بس عظیم که در آن همه ابعاد زندگی ما را هدف گرفته و مشاهده چنین جنگی جز با سلاح بصیرت امکان پذیر نیست. جنگی که هر دو بال انقلاب یعنی ایمان و علم را نشانه رفته است.

در این نبرد هم تاکنون امت حزب الله ثابت کرده که دشمن را به خوبی شناخته و مکرهای دشمن را یکی پس از دیگری خنثی نموده تا جایی که دشمن ذلیلانه دست به حربه تحریم برده به خیال آن که با فشار بر مردم می‌تواند آنها را از ادامه راهشان بازدارد.

هم اکنون هم که با کنار زدن نقاب فریبنده خود، دست به ترور دانشمندان زده تا با ایجاد رعب و وحشت چرخ پیشرفت علمی را از حرکت بازدارد که این هم خود نشان دهنده آن است که دشمن هنوز جوانان مسلمان و انقلابی ما را نشناخته است. (اقدام به تغییر رشته جمع زیادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به رشته مهندسی هسته‌ای پس از ترور شهید مصطفی احمدی روشن شاهدی بر این مدعاست)

ملت ما همواره ثابت نموده است که هیچ یک از این فشارها و مشکلات هرگز او را از مسیرش بازنمی دارد و ایمان راسخ دارد که{ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا و لا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون}

و این انقلاب امروز دیگر در مرزهای ایران محصور نیست، که امروز در تمام منطقه، ایران‌های جدید شکل گرفته است نهضتی که تا قلب اروپا پیش خواهد رفت.

آمریکا و سگ نگهبانش بداند که با فشار اقتصادی، تحریم و ترور دانشمندان ایرانی فقط چهره واقعی خود را نمایان می‌کند و ملت ایران لحظه‌ای از جهاد خود دست نخواهد کشید.

تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. امام خمینی(ره)

والسلام علی من اتبع الهدی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف

انجمن اسلامی دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی امیرکبیر اراک

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بوعلی سینا همدان

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی کرمانشاه

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

انجمن اسلامی دانشجویان رامسر

انجمن اسلامی دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم دریایی چابهار

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه مازندران

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه نیما محمود آباد

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم و فنون خرمشهر

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه محقق اردبیلی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مهرگان محلات

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل یاسوج

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل خوراسگان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.