بیان محمودی به تیم ملی فوتبال بانوان می‌آید/ احتمال حضور بازیکن ایرانی در لیگ عراق

۱۵ام بهمن ،

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان با اعلام این که به توافقات اولیه با تیم عراق رسیده است عنوان کرد در شرایط آمادگی بالایی قرار دارد و خود را به اردوی تیم ملی خواهد رساند.

بیان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ مذاکره‌اش با یک تیم عراقی اظهار کرد: برای حضور در یک تیم عراقی به توافقات اولیه رسیده‌ام، اما فکر می‌کنم تا ۱۰ تا ۲۰ روز آینده به صورت قطعی وضعیتم برای حضور در این تیم مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: لیگ فوتبال بانوان عراق به تازگی در حال راه اندازی است و این تیم عراقی از من دعوت کرده است که به عنوان مشاور و بازیکن با این تیم همکاری کنم.

وی دربارهٔ حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان به ایسنا گفت: فدراسیون درتماسی که با من داشت اعلام کرد که در اردوی تیم ملی حاضر شوم من هم اگر بتوانم بلیت بگیرم خود را به اردوی تیم ملی خواهم رساند.

محمودی دربارهٔ این که چقدر آماده است؟ گفت: من همیشه تمرینات خود را داشته‌ام و مطمئن باشید که از همه آماده‌تر هستم. شرایط بدنی‌ام از قبل بهتر است و در این مدت هم با مربیان خود به خوبی تمرین کرده‌ام.

بیان محمودی تاکید کرد که نسبت به سال‌های قبل در وضعیت آماده‌تری قرار دارد.

به گزارش ایسنا، نام بیان محمودی بین بازیکنان دعوت شده از سوی کاستا برای مرحله چهارم اردوی تیم ملی فوتبال بانوان وجود ندارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.