بیت‌آشور: از بازی در لیگ ایران استقبال می‌کنم / کروش مربی فوق‌العاده‌ای است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – استیون بیت‌آشور بازی در لیگ ایران را هیجان‌انگیز دانست.

به گزارش ممتاز؛ سعید مظفری‌زاده که از داوری در فوتبال ایران خداحافظی کرده، گفت‌وگویی حضوری با کارول سرمربی ونکوور وایت کپس که استیون بیت‌آشور را در اختیار دارد انجام داد. کارول در مورد بیت‌آشور گفت: «او برای ما بازیکن بسیار مهمی محسوب می‌شود. با توجه به سبک فوتبالی که ما ارائه می‌دهیم نیاز به بازیکن تهاجمی داریم. او دوست دارد به محوطه جریمه حریف نزدیک شود چون انرژی زیادی دارد.»
همچنین استیون بیت‌آشور که می‌تواند یکی از مهره‌های اصلی ایران در جام جهانی باشد در مورد نتایج ایران در جام جهانی گفت: «امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. ما بازی‌های سختی داریم.» او در مورد کروش هم گفت: «کروش مربی فوق‌العاده‌ای است. بازیکنان برای او احترام زیادی قائل هستند. الان همه او را باور دارند. در ایران همه برای او احترام قائل هستند.»
بیت‌آشور در مورد خانواده‌اش هم گفت: «پدرم فوتبال بازی می‌کرد و بازیکن خوبی بود. او به من فوتبال یاد می‌داد. به من می‌گفتند فوتبال بازی کن و لذت ببر.» این بازیکن در مورد اینکه آیا به بازی کردن در فوتبال اروپا فکر می‌کند گفت: «زیاد فکر نمی‌کنم. سعی می‌کنم به همین حالا فکر کنم. چیزی که باعث پیشرفت شد این بود که زیاد به آینده فکر نمی‌کردم.» بیت‌آشور در مورد احتمال بازی کردنش در لیگ ایران گفت: «این هم مثل همان اروپاست. اگر چنین اتفاقی بیفتد فرصت فوق‌العاده‌ای است که از آن استقبال می‌کنم. هیجان انگیز است.» او در پایان گفت: «از همه هواداران تشکر می‌کنم. من همه آن‌ها را دوست دارم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.