بیداری اسلامی نشات گرفته از تفکر امام خمینی(ره) است

حجت الاسلام ‘حسین ملکا’ روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: حضرت امام راحل دیدگاه کاملا جهانی داشتند و از روز نخست به فکر آزادی تمام مسلمانان از زیر سلطه مستکبران بودند.

وی ادامه داد: امام راحل در آغاز پیروزی انقلاب می فرمودند که انقلاب اسلامی خود به خود به دنیا صادر می شود نیازی به توپ، تانک و قدرت نظامی ندارد و امروز ما شاهد تشعشع نور انقلاب در جهان هستیم.

او ادامه داد: ایده های امام راحل در قالب صدور انقلاب اسلامی باعث بیداری مسلمانان در سراسر جهان شده و حضرت امام خمینی(ره) پیش بینی چنین روزهایی را کرده بودند.

مسوول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم افزود: انقلاب کشورهای منطقه برگرفته از افکار حضرت امام راحل می باشد و امید است هر روز این بیداری گسترش بیشتری پیدا کند.

وی گفت: آرمانهای امام راحل زنده است و قطعا زنده خواهد ماند، مردم ایران هیچگاه امام راحل را فراموش نمی کنند و انقلاب ما با نام امام خمینی(ره) برای همیشه زنده است.

حجت الاسلام ملکا افزود: بعد از رحلت حضرت امام، رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده راه ایشان هستند و آرمان امام راحل با وجود ایشان با قدرت بیشتری تداوم خواهد یافت.

۷۴۰۱/ ۳۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۵۱۵۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.