بیرانوند برای رفتن آماده شد/دروازه‌بان پرسپولیس یک امضا تا بلژیک

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد پس از پرداخت حق فسخ قراردادش، به یک باشگاه بلژیکی بپیوندد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، عصر روز چهارشنبه باشگاه خنت بلژیک طی ایمیل رسمی به باشگاه پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند شد. در همین رابطه این باشگاه بلژیکی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده حاضر است مبلغ ٧٠٠هزار دلار (که در قرارداد بیرانوند به عنوان حق فسخ آمده) را نیز پرداخت کند تا دروازه‌بان پرسپولیس به خدمت بگیرد.

باشگاه خنت یک مدیر برنامه ایرانی را مأمور میکند تا مذاکرات نهایی را با بیرانوند انجام دهد و بامداد جمعه این دروازه‌بان را راهی بلژیک کند. باشگاه خنت حتی برای بامداد جمعه برای بیرانوند بلیت تهیه کرد اما مذاکرات طرفین طوری پیش نرفت که در نهایت بیرانوند عازم بلژیک شود.

در کنار خنت، باشگاه انتورپ بلژیک هم خواهان به خدمت گرفتن بیرانوند شده است. این باشگاه نیز پیشنهاد خوبی به دروازه‌بان پرسپولیس ارائه کرده و حاضر شده مبلغ فسخ قرارداد بیرانوند را بپردازد.

با این حال و با وجود دو پیشنهاد خوب، دروازه‌بان پرسپولیس هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده و منتظر است تا پس از بازگشت محمد حسن انصاری‌فرد از مالزی، آخرین گفت‌وگو ها را با مدیر عامل باشگاه انجام بدهد و تصمیم نهایی را بگیرد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، علیرضا بیرانوند احتمالا عصر امروز (جمعه) تصمیم نهایی را می‌گیرد که فوتبال خود را در پرسپولیس ادامه بدهد و یا با امضای قراردادی جدید به یکی از باشگاه‌های بلژیکی بپیوندد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.