بیرون انداختن تیلور سوئیفت و دوستش از یک عروسی +عکس

شاید برای عده ای حضور تیلور سویفت در مهمانی شان بسیار با افتخار باشد ولی در مورد عروسی دختر عموی کندی (پسری که به تازگی با او ارتباط دارد) این طور نبود.مادر عروس به نام ویکتوریا گیفورد کندی به خبرنگار اعلام کرد دوبار از این خواننده ۲۲ ساله خواسته محل عروسی که در هتل بوستون بود را ترک کند ولی او این کار را نکرده است.

ویکتوریا به خبرنگار روزنامه اعلام کرد که تیلور سویفت و کانر کندی که پسر بزرگ رابرت اف. کندی موخر ، یک ساعت قبل از عروسی به صورت کتبی خواستند تا به عروسی بیایند که در جواب به صورت مودبانه و محکم جواب خیر به آنها داده شد.

عکس

این خانم در ادامه اظهار داشت: با وجود جواب خیر آنها به مهمانی آمدند.. و من خودم به شخصه از خانم سویفت که حضور او کل مراسم را تحت شعاع خود قرار داده بود خواستم مراسم را ترک کند.به گزارش ممتازنیوز و از سوی دیگر سخن گوی خانم تیلور سویفت نیز اعلام کرد که این خواننده دعوت بوده و حتی عروس خانم به نام کایل کندی بسیار به او خوش آمد گفته است.کایل کندی دختر مایکل لی موین کندی و نوه رابرت اف کندی است که در سال ۱۹۶۸ در هتل لس آنجلس به قتل رسید. پدرش مایکل نیز در یک سانحه اسکی در کلورادو در سال ۱۹۹۷ کشته شد.

عکس

کایل کندی و همسرش لیام کر

کانر اولین پسرعموی کایل بوده و طبق گفته ویکتوریا او توسط داماد یعنی لیام کر که مدیر اصلاح آموزشی است به عروسی دعوت شده بود ولی زحمت جواب اینکه دعوت را می پذیرد یا نه را نداده بود.وقتی این خانم خواننده مشهور و کانر کندی وارد لابی هتل شدند همه به سمت آنها هجوم برده تا امضا بگیرند و نظم مراسم به هم ریخت. مادر عروس از آنجا که می خواست دختر و دامادش گل سرسبد مراسم باشند تیلور سویفت را از مراسم بیرون کرده بود.

عکس

پارس ناز

عضویت

طبقه بندی: اخبار سینما هالیوود   |   تعداد بازدید: ۱۰۳ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, بیرون انداختن تیلور از عروسی, بیرون انداختن تیلور سوئیفت از عروسی, تیلور سوئیفت, عروسی, عکس کایل کندی و همسرش لیام کر, ویکتوریا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. شیرین:

    واقعا عالی بود ولی واقا راست میگی تیلور جونمو انداختن بیرون؟ولی خوب تیلورم پر رواهاولی در کل از مطالبت لذت بردم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.