بیست وششمین جشنواره فیلم های کوتاه کودکان در یاسوج پایان یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا ،مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد شنبه شب در آیین پایانی این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره به طور همزمان در ۱۱ استان کشور و به مرکزیت اصفهان برگزار و فیلم های کوتاه مختلفی برای دانش آموزان مقطع پیش دبستانی، دبستانی و راهنمایی با موضوع کودک و نوجوان نمایش داده شد.

ˈامین کمالوندیˈ افزود: حدود چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموز در این مقاطع تحصیلی فیلم های ارایه شده در این جشنواره شامل ˈدیو و دلبرˈ،ˈترانه کوچک منˈ، ˈرویای سینماˈ ، ˈقفل سازˈ،ˈشیر تو شیرˈ ،ˈهم بازیˈ و ˈپرواز مرغابیˈ را تماشا کردند.

وی هدف از نمایش این فیلم ها را ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان،آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان و گرامیداشت هفته کودک عنوان کرد.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی سینمای حرفه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این آیین گفت:امروزه دشمن با تهاجم فرهنگی از روش های مختلف شامل فیلم های سینمایی، مجلات، ماهواره و سایر ترفندها کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده است.

ˈمهدی عظیمی میرآبادیˈ افزود: می بایست با ساخت فیلم های نمایشی با کیفیت و مخاطب پسند ویژه کودکان و نوجوانان و آگاهی بخشی به آنان نقشه های پلید دشمنان را خنثی کنیم.

در پایان این مراسم فیلم کوتاهˈرویای سینماˈ اثر ˈعلی شاه حاتمیˈ به عنوان فیلم برتر انتخاب و با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

۶۷۱/۷۵۳۴

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.