بیست ویزا نیامد/ ۲وزیر و ۲معاون مشایی از سفر به نیویورک بازماندند

کارشکنی آمریکایی ها درباره صدور ویزا برای هیئت همراه رییس جمهور در این سفر نیز تکرار شده و وزارت امور خارجه آمریکا از صدور بیست ویزا برای هیئت ایرانی شانه خالی کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، کارشکنی آمریکایی ها درباره صدور ویزا برای هیئت همراه رییس جمهور در این سفر نیز تکرار شده و وزارت امور خارجه آمریکا از صدور ویزا برای هیئت ایرانی شانه خالی کرده است.

از مجموع ۱۶۰ ویزای درخواستی برای هیئت همراه رییس جمهور نزدیک به بیست نفر از اعضای هیئت از همراهی محمود احمدی نژاد به دلیل عدم صدور ویزا بازماندند.

این باره علاوه بر خبرنگاران همراه رییس جمهور و همچنین تیم های حفاظت و تشریفات برخی از مقامات نیز به دلیل عدم صدور ویزا موفق به همراهی رییس جمهور نشدند.

وزارت امور خارجه آمریکا برای محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی و محمد جعفر بهداد معاون سیاسی دفتر رییس جمهور و دو تن از وزرای کابینه ویزا صادر نکرد.

معاونت تشریفات نهاد ریاست جمهوری، برای ۱۶۰نفر تقاضای ویزای سفر به نیویورک کرده بود که این تقاضا از حدود دو ماه پیش تسلیم سفارت آمریکا در سوییس شد.

امسال محمد شریف ملک زاده مشاور رییس جمهور، لطف الله فروزنده معاون پارلمانی رییس جمهور، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رییس جمهور، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه، ابوالحسن فقیه رییس جمعیت هلال احمر، غلامحسین الهام مشاور حقوقی رییس جمهور و حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهور ، احمدی نژاد در این سفر را همراهی می کنند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.