بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی در استان لرستان

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور، از برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی در استان لرستان خبر داد.

عبداللهی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی روز چهارشنبه ۱۳ شهریور و روز پنج شنبه ۱۴ شهریور ماه سال ۹۲ به میزبانی استان لرستان در شهرستان خرم آباد برگزار می گردد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این اجلاس در ۷ بخش شامل بخش سخنرانی های علمی و با حضور شخصیت های علمی کشور، ۳۰۰ نفر از اندیشمندان و صاحبنظران حوزه فرهنگی و دینی از سراسر کشور ، مدیران کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

عبدالهی با اشاره به نحوه ی اجرای این اجلاس گفت: در این اجلاس بخش نشست های تخصصی با ارائه ۱۶ مقاله با چهار موضوع و بخش سوم با ارائه نتایج مصوبات کارگروه های اجلاس با بیش از ۳۲ کارگروه، کمیته مرکزی و کمیته های استانی و ۵ موضوع و محور در ارتباط با کارهای عملیات مرتبط با نماز و بحث سبک زندگی و مسائل اقتصادی ارزیابی و بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این کارگروه ها عملکرد حدود هزار و ۵۰۰ نفر ساعت بررسی و ارزیابی شده و نتایج آن توسط دبیران شورای مناطق ستاد اقامه نماز ارائه می گردد.

عبداللهی در پایان با اشاره به بخش های دیگر بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی افزود: رونمایی از محصولات فرهنگی مکتوب و دیجیتالی در ارتباط با نماز، که به تازگی تولید شه اند ، رونمایی از سند وزارت آموزش و پرورش در رابطه با اقامه نماز به عنوان اولین سند در کشور از بخش های دیگر بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.