بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان برپا می شود

رئیس اداره سینمایی سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان ۱۹ مهرماه در استان برپا می شود.

سیروس قنبری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان، اظهار داشت: این جشنواره تاثیر مثبت بر جامعه دارد.

وی گفت: با توجه به تاکید فراوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر توجه به قشر کودک در حوزه فرهنگ و هنر جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان می تواند گام بلندی در این زمینه باشد و نیازهای جامعه کودکان و نوجوانان را برطرف نماید.

وی با بیان اینکه استعدادیابی و شناخت آسیب های پیرامون کودکان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در کشور است، افزود: مجموعه فیلم هایی که قرار است در این جشنواره به نمایش گذاشته شود برای نخستین بار بر روی پرده سینما می روند.

رئیس اداره سینمایی سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این جشنواره تاثیر گذاری شگرف در جامعه دارد، بیان داشت: داوری فیلم های جشنواره توسط خود کودکان یک حرکت مثبت است که با این عمل زمینه قضاوت کودکان درباره فیلم های جشنواره فراهم می شود.

وی گفت: جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان در سیستان و بلوچستان همزمان با دیگر استان های کشور از ۱۹ تا ۲۳ مهرماه برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در شهرهای زاهدان، زابل، ایرانشهر، چابهار و سراوان برگزار خواهد شد.

قنبری اظهار داشت: تجلیل از دانش آموزان خانواده شهدا از برنامه های جانبی این جشنواره بین المللی است. 


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.