بیشترین برگزیده در هفته پژوهش به دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص یافت

۵ م دیماه ،

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین برگزیده را در هفته پژوهش از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بین دانشگاه های کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ عبدالله  افشار، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی جهت ارائه دستاوردها و افتخارات خود در واحدهای دانشگاهی نمایشگاهی در هفته پژوهش با حضور واحدهای مناطق ۸ و ۱۲ و نمایندگان سایر دانشگاه های آزاد کشور با ۴۰ غرفه در فضایی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع در مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از ۲۵ تا ۲۹ آذرماه برگزار کرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاون عمرانی، مدیران کل سازمان مرکزی، روسای واحدهای دانشگاهی، معاونین پژوهشی و فناوری واحدهای دانشگاهی، اعضا هیات علمی کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

افشار با بیان اینکه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در حرکتی نمادین رباط پرنده پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد، اظهار داشت: از اولین خودروی طراحی شده با تکنولوژی FE (خودروی اوهر) در ایران که توسط پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر ساخته شده توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح واحدهای دانشگاهی، شناسایی و عرضه یافته های پژوهشی و فناوری، بستر سازی برای تجازی سازی یافته های پژوهشی و فناوری های توسعه یافته، برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و فناوران دستگاههای اجرایی و خریداران دستاوردها و تقویت ارتباط با صنعت و جامعه را از اهداف نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق هجده گانه برنامه­هایی از قبیل تجلیل از پژوهشگران نمونه و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار ، تجلیل از ۳۵۰ پژوهشگر برتر در گروههای شش گانه علوم انسانی، فنی مهندسی، هنر و معماری، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی و علوم پایه برگزار شد.

افشار به همگرایی و همسویی معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با برنامه های هفته پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد و اذعان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین برگزیده را در هفته پژوهش از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بین دانشگاه­های کشور بوده است و  در نمایشگاه سراسری این وزارتخانه که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، حضور فعال داشت./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.