بیشترین خرید فرهنگی تهرانی‌ها با پیک موتوری در هفته‌های اخیر

مدیر سامانه اشتراک محصولات فرهنگی سام در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آغاز تابستان و فراغت بیشتر مردم و نیاز به مطالعه گفت: از ابتدای تابستان طرح هایی ویژه‌ای برای تسهیل در خرید مردم و ارائه بسته‌های پیشنهادی داریم که تا کنون و با توجه به اعیاد شعبانیه طرح تحویل کتاب با امضای نویسنده برای کتاب «کمی دیرتر» سیدمهدی شجاعی انجام شد که با استقبال خوب مردم هم همراه شد.

مجید معزی در ادامه افزود: در استقبال از ماه مبارک رمضان نیز لیست پیشنهادی خاصی خواهیم داشت که شامل کتاب و لوح‌های فشرده متناسب با حال و هوای این روزها و شب‌های شریف است. ‫معزی همچنین با اشاره به استقبال فوق العاده مردم از «مفاتیح الحیات» آیت اله جوادی آملی، این کتاب را پدیده این روزهای بازار نشر دانست.

‫وی همچنین تصریح کرد: سامانه اشتراک محصولات فرهنگی که توزیع مجلات را نیز بر عهده دارد، در نظر دارد با افزایش تعداد اپراتور و انجام طرح‌های مشارکتی با برخی نهادهای فرهنگی و ناشران حرفه‌ای، بهتر در خدمت مردم باشد.

کتاب‌های «قیدار» رضا امیرخانی، «کمی دیرتر» سیدمهدی شجاعی، «مفاتیح الحیات» آیت الله جوادی آملی، «بازسازی و سازندگی» آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از پرفروش‌ترین آثار در هفته‌های اخیر بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ما، همچنین لوح فشرده «کاریز» زندگی و آثار دکتر علی شریعتی همراه با آلبوم تصاویر و امکانات ویژه در کنار لوح فشرده «طبیعت و درمان» خواص دارویی گیاهان و راه های ساخت داروهای گیاهی در خانه نیز در هفته های گذشته بیشترین درخواست را برای خرید داشته است که با پیک های موتوری سامانه «سام» به دست مشتریان رسیده است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و کتب مورد علاقه خود کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.