بیشترین سوانح جاده‌ای در این استان ها

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 بیشترین سوانح جاده‌ای در این استان ها

بیشترین سوانح جاده‌ای در این استان ها

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: طی ۹ ماهه امسال بیش از ۲۰ هزار و ۹۱۶ سانحه در جاده‌های کشور رخ داده که بیش از ۱۸ هزار مورد آن مربوط به تصادفات بوده و بیشترین وقایع در سه استان اصفهان، فارس و گیلان بوده است.

به گزارش ممتازنیوز، داریوش امانی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۷۴ دستگاه فعال (رفت و برگشت) در کشور نصب شده است، اظهار کرد: سهم آذرماه از این میزان ۱۷۶ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۶۵۶ وسیله و میانگین تردد روزانه از ابتدای سال تاکنون شش میلیون و ۷۷۲ هزار و ۵۴۸ وسیله بوده است.
وی گفت:‌ سه استان سیستان ‌و بلوچستان، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویر احمد کمترین میزان تردد و سه استان البرز، تهران و مازندران بیشترین تردد ثبت شده براساس میانگین ساعتی تردد (نرخ جریان تردد) در ماه گذشته را داشته‌اند.
امانی با بیان اینکه تعداد شعب راه‌اندازی شده از ابتدای سال تا پایان آذر چهار شعبه بوده است، اظهار کرد: تعداد کل شعب ۴۵ شعبه است که ۳۱ شعبه مرکز در ادارات کل حمل‌ و نقل و پایانه‌ها و ۱۴ شعبه مرکز در ادارات کل راه و شهرسازی است.
مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه طی ۹ ماهه امسال بیش از ۲۰ هزار و ۹۱۶ واقعه در سیستم ثبت شده است، افزود: بیشترین وقایع ثبت شده از نوع تصادف با ۱۸۰۷۶ فقره ومشکلات مشاهده شده جاده‌ای، گزارشات هواشناسی و کارگاه‌های جاده‌ای در رده‌های بعدی بود که سه استان اصفهان، فارس و گیلان به ترتیب بیشترین عملکرد را در ثبت وقایع ثبت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه در آبان امسال ۱۳ دستگاه دوربین در محورها به تعداد دوربین‌های کشور افزوده شده و در حال حاضر ۵۷۱ دستگاه دوربین فعال است، اظهار کرد: هموطنان می‌توانند برای دریافت مسیر و مسافت بهینه با ارسال کد مخابراتی شهر مبدأ ومقصد به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ از مسیر بهینه‌ اطلاع یابند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.