بیشترین پرونده‌های قضایی مربوط به قاچاق مواد مخدر است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با اشاره به این مسئله که قوه قضاییه وظیفه سنگین برپایی عدل و قسط در جامعه را دارد هدف از ایجاد معاونت فرهنگی در قوه قضاییه را ارتقای فرهنگ دینی در درون سازمان و همچنین جامعه دانست.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر “هادی صادقی” در گیلان با اشاره به این مسئله که قوه قضاییه وظیفه سنگین برپایی عدل و قسط در جامعه را دارد هدف از ایجاد معاونت فرهنگی در قوه قضاییه را ارتقای فرهنگ دینی در درون سازمان و همچنین جامعه دانست.
معاون فرهنگی قوه قضاییه تشکیل بسیاری از پرونده‌های قضایی را ناشی از ناآگاهی مردم نسبت به تکالیف و حقوق شهروندی خودشان دانست و اظهار داشت: جامعه نیاز به آشنایی هرچه بیشتر با مسائل حقوقی و قضایی دارد که این امر با فرهنگ سازی در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها, مساجد و حوزه‌های علمیه میسر خواهد شد و رسانه‌های ارتباط جمعی نقش مهمی در این زمینه برعهده دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی بیشترین پرونده‌های موجود در قوه قضاییه را مربوط به قاچاق مواد مخدر عنوان کرد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه در ادامه با اشاره به فرهنگ موجود در جامعه خاطرنشان کرد: فرهنگ عمومی جامعه با مطلوبیت کامل فاصله دارد اما حرکت‌های بسیار مناسبی انجام شده است و وضع فرهنگ عمومی نسبت به قبل از انقلاب رشد قابل قبولی داشته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.