بیش از یک صد خودرو فرسوده در غرب پایتخت جمع آوری شد

۹ م دیماه ،

شهردار منطقه ۹ تهران اعلام کرد: در ۹ ماهه اخیر سالجاری سطح منطقه از وجود بیش از یکصد خودروی فرسوده پاکسازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۹ ، حسین سلطانی افزود : به همت سامانه ۱۳۷ منطقه ، در مدت ۹ ماهه اخیر ۱۰۵ خودروی فرسوده و طی چند مرحله از سطح محلات منطقه جمع آوری شد . 
وی با تاکید بر اینکه جمع آوری خودرو های فرسوده پس از شناسایی و دریافت حکم از دادسرا انجام می گردد گفت: پس از دریافت حکم، به مالک ۷روز مهلت داده می گردد تا نسبت به جمع آوری خودرو اقدام کند و درصورت بی توجهی ،خودرو از محل جمع آوری و تحویل پارکینگ داده می گردد. 
سلطانی ادامه داد: پس از انتقال به پارکینگ ، خودرو ۶ماه در محل نگهداری وسپس به دادسرا تحویل داده می گردد.  
شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: وجود خودروهای فرسوده در سطح محلات ، علاوه بر ایجاد نازیبایی در منظر شهری محل تجمع حیوانات موذی نیز خواهد شد. 
وی ادامه داد: بر همین اساس شهروندان منطقه درصورت توقف خودرویی فرسوده به مدت طولانی در محله شان می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و مسئولان را در جریان قرار دهند تا پس از طی مراحلی نسبت به جمع آوری خودروی فرسوده اقدام شود. 
سلطانی در پایان با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ منطقه در راستای کسب رضایتمندی شهروندان همواره عملکرد بسیار مناسبی داشته، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی عملکرد ماهانه سامانه ۱۳۷ در سطح نواحی از سوی سازمان بازرسی شهرداری تهران ، در آذر ماه امسال سامانه ۱۳۷ ناحیه یک منطقه در جهت کاهش میانگین زمان پاسخگویی ، کیفیت انجام کار و جلب رضایت شهروندان ، نمره عملکردی ۹۵ درصدی داشته و حائز رتبه اول در بین ۱۲۳ ناحیه شهر تهران شده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.