بیش از ۷ هزار واحد مسکن مهر در قم با حضور رییس جمهور افتتاح شد

۳۱فروردین۱۳،

به گزارش ایرنا، این واحدها شامل پنج هزار و ۵۱۵ واحد در منطقه پردیسان، ۳۶۴ واحد اجاره داری ۹۹ ساله شهرهای زیر ۲۵هزار نفر در شهر جعفریه، ۳۰۰ واحد در بافت فرسوده، ۷۶۹ واحد خودمالکین شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و ۱۲۰ واحد خودمالکین شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است.

این مرحله، ششمین مرحله از افتتاح واحدهای مسکن مهر در استان قم می باشد.

برابر ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی، تعهد استان قم در ساخت مسکن مهر، ۳۷ هزار و ۳۰۰ واحد است که تاکنون ۱۸هزار و ۲۳۳ واحد مسکن مهر در پنج مرحله به بهره برداری رسیده است.

اداره کل راه و شهرسازی استان قم در نظر دارد بیش از ۱۰هزار واحد مسکن مهر را نیز تا پایان سال به متقاضیان واگذار کند.

شایان ذکر است: یکهزار و ۳۵۷ واحد مسکن مهر در اسفندماه سال ۸۸ با حضور رییس جمهوری، دوهزار و ۳۰۴ واحد در آبانماه سال ۸۹ همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب و با حضور معاون اول رییس جمهوری، سه هزار و ۷۰۳ واحد در خردادماه سال ۹۰ با حضور وزیر راه و شهرسازی، پنج هزار و ۸۳۰ واحد در دی ماه سال ۹۰ با حضور رییس جمهوری و پنج هزار و ۳۹ واحد در شهریورماه سال ۹۱ با حضور وزیر راه و شهرسازی در قم به بهره برداری رسیده است.

دکتر ˈمحمود احمدی نژادˈ، رییس جمهوری اسلامی ایران به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی از جمله طرح انتقال آب به سرشاخه های دز قم، تصفیه خانه آب قم، کمربند ریلی و بیش از هفت هزار مسکن مهر روز سه شنبه به استان قم سفر کرده است.ک/۳

/۸۱۳۸/۷۴۰۴/۱۵۳۵

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.