بیمارستان ترومای اردبیل در کما به‌سر می‌برد

سلامت > عمومی– اردبیل:
پروژه مهر ماندگار بیمارستان ترومای اردبیل شش‌سال است آغاز شده اما این پروژه هم‌اکنون در حالت کما به سر می‌برد و تنها ۶۵درصد پیشرفت داشته و به‌نظر می‌رسد با روند فعلی تا دو سه سال آینده آماده افتتاح نخواهد شد.

 پیمانکار بیمارستان ترومای اردبیل در این خصوص و با گلایه از تأمین اعتبارات پروژه به فارس گفت: این پروژه در مدت دو سال اخیر دومیلیارد تومان تراز مالی داشته که در تاریخ اجرای پروژه‌های پیمانکاری توسط یک پیمانکار، این تراز منفی بی‌سابقه است. وی افزود: یکی از علل اصلی تأخیر در تکمیل این پروژه که در مقطعی نیز کارگاه تعطیل شده بود، تزریق‌نشدن اعتبارات و عملی نشدن وعده‌هایی بود که هرگز رنگ واقعیت به‌خود نگرفت. وی بیان داشت: ما هم‌اکنون برای خرید تجهیزات مورد نیاز خودمان در تکمیل این پروژه به سه‌میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

فرهاد پور‌فرضی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل‌گفت: بالاخره معلوم نیست بدهی ما به شرکت پیمانکار چه میزان است، آنها رقم یک‌میلیارد و ۷۰۰‌میلیون تومان را مطرح می‌کنند درحالی‌که ما میلیارد‌ها تومان برای این پروژه پول تزریق کرده‌ایم. این در حالی است که علی حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مدعی‌شده ظرف روزهای آینده نیز حدود یک میلیارد تومان از بدهی پیمانکار تسویه‌ می‌شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.