بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به سریعی افتتاح می گردد

۲۲ آبان ،

بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر که به سریعی افتتاح می‌شود، یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین بیمارستان‌های جنوب کشور است .

 به گزارش تفسیری گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا؛دکتر جهانگیر شاهینی  در بوشهر گفت: بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر از مصوبات مسافرت هیأت محترم دولت در سال ۸۵ به بوشهر است که عملیات اجرایی آن اواخر سال ۸۵ آغاز شد و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری شده است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان یکی از مدرن‌ترین بیمارستان‌ها در سطح کشور است اظهار داشت: بیمارستان تازه تأسیس بوشهر حاوی بهترین تجهیزات روز دنیا در بخش‌های مختلف است و با اطمینان می‌گوییم که از لحاظ امکانات و تجهیزات در ردیف بیمارستان‌های تهران و استان‌های بزرگ کشور است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز خوشحالی از نزدیک شدن به افتتاح یکی دیگر از پروژه‌های مصوب مسافرت ریاست جمهوری اضافه کرد: مساحت اجرایی بیمارستان حدود هفت هکتار است که در شش طبقه با ۲۲ هزار و پانصد متر زیربنا احداث شده است.

دکتر شاهینی مدت وقت تجهیز بیمارستان را رکورد دار در این حوزه عنوان کرد و افزود: با توجه به این که معمولاً پروسه تجهیز بیمارستان‌ها یک سال به طول می‌انجامد اما ما در مدت یک ماه و نیم بیمارستان را مجهز به امکانات بسیار خوب کردیم که این واقعاً جای شکر و سپاس دارد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان از امکانات و فضای خوب برخوردار است، گفت: ان شاءالله شاهد خدمات درمانی در سطح بالایی به هم استانی‌های عزیز در این بیمارستان خواهیم بود./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.