بیمه ایران داغی نمی‌گیرد

نوشته شده در تاریخ ۲۷/آبان/ – ۱۱:۲۳ و در سرویس اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

در راستای ارائه خدمات بهتر به بیمه‌گزاران؛

خبرگزاری : مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران گفت: مراکز پرداخت خسارت اتومبیل این مجموعه در راستای ارائه خدمات بهتر به بیمه‌گزاران دیگر “داغی” نمی‌گیرند.

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز، عباس فراشیانی با اشاره به اینکه در این طرح سرعت رسیدگی به پرونده‌های بیمه‌ای بیشتر شده و بیمه‌گزاران و زیان‌دیدگان درمدت زمان کوتاه‌تری خسارت خود را دریافت می‌کنند، افزود: پیش از این بیمه‌گزاران و زیان‌دیدگان برای دریافت خسارت خود باید داغی خودروی خسارت‌دیده را به شعب پرداخت خسارت ارائه و سپس غرامت خود را دریافت می‌کردند.

وی افزود: این مساله علاوه بر صرف وقت و هزینه، چرخه رسیدگی به پرونده‌های بیمه‌ای را طولانی‌تر می‌کرد و باعث می‌شد ذی‌نفعان دیرتر خسارت خود را دریافت کنند و همین امر موجب ناخشنودی یمه‌گزاران شده بود.

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران در خصوص سایر مزایای حذف داغی در پرداخت خسارت به بیمه‌گزاران تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح مراجعه بیمهگزاران به شعب کاهش پیدا کرده و ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گزاران در مدت زمان کوتاه‌تری انجام می‌پذیرد.

به گفته وی، بیمه‌گزاران در این باره به افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌های خسارتی،کاهش صرف وقت و هزینه‌های ایاب و ذهاب که قبلا آن را پیش‌بینی کرده بودیم اشاره داشتند و رضایتمندی خود را اعلام کردند.

فراشیانی درپاسخ به این سوال که بیمه ایران با اجرای این طرح به دنبال کدام هدف بوده‌ است، عنوان کرد:‌ هدف اصلی ما روان‌سازی رسیدگی به پرونده‌های حوزه‌های خسارتی و حذف مدارک غیر ضرور از این پرونده‌ها بوده‌ است.

وی درمورد ارائه خدمات جدیدتر به استفاده‌کنندگان از بیمه‌نامه‌های بدنه عنوان کرد:‌ در طرح جدید پوشش غرامت تعمیرگاه به میزان ۷۰ هزار تومان افزایش یافته است.

فراشیانی در ادامه درباره تعدیل حق بیمه بیمه‌نامه‌های اتومبیل‌های خارجی نیز گفت: با توجه به اینکه خودروهای خارجی استانداردهای کاملتری نسبت به خودروهای داخلی دارند و ضریب ریسک آنها کمتر است، نرخ حق بیمه آن‌ها را کاهش داده‌ایم.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.