بیمه سامان در جشنواره مواد غذایی

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بیمه سامان در جشنواره مواد غذایی | چاپ |
شنبه ۲۶ مرداد ساعت ۱۲:۴۱ بینا/ بیمه سامان در حرکتی نوآورانه در غرفه‌ای از جشنواره غذای خوب برای همه، با دعوت از بازدیدکنندگان این نمایشگاه بیمه عمر و زندگی و دیگر رشته‌های بیمه‌ای را معرفی کردند. به گزارش خبرگزاری ایسنا این جشنواره غذایی که در نمایشگاه بین‌المللی تهران به مدت سه روز برگزار شد، بیمه سامان در غرفه ای میان دیگر شرکت‌های مواد غذایی به معرفی محصولات خود به خصوص بیمه نامه عمر و زندگی پرداخت که از استقبال خوبی برخوردار بود.
نمایندگان بیمه با روابط عمومی بالا از بازدیدکنندگان نمایشگاه غذایی سوال می‌کردند که می‌خواهند با محصولات بیمه سامان آشنا شوند یا خیر و مردم نیز از این دعوت استقبال کرده و به داخل غرفه رفته و هر کدام از نمایندگان جداگانه در میزهای دو یا سه نفره به توضیح دربارهٔ بیمه عمر و زندگی می‌پرداختند.
با توجه به اینکه در کشور ما پرتفوی بیمه کمتر از ۲ درصد است، در حالی که در دنیا این عدد بیش از هفت درصد است، بیمه مرکزی برای معرفی بیشتر بیمه به خصوص بیمه عمر در ماههای اخیر اقدام به تبلیغات تلویزیونی در شبکه‌های پربازدید همچون یک تا هفت کرده است اما لازم است که خود شرکت‌های بیمه‌ای نیز هرکدام با طرحی تازه به معرفی و مزایای این بیمه‌نامه کنند.
از دیدگاه خبرنگار ایسنا، ادغام بیمه سامان و ابتکار این شرکت بیمه‌ای برای صنعت بیمه و دیگر شرکت‌های بیمه‌ای می‌تواند الگویی باشد تا از این فرصت‌ها برای آشنایی مستقیم مخاطبان با رشته های بیمه‌ای استفاده کنند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.