بیمه طلایی فرهنگیان برای چهارمین سال متوالی تمدید شد

۲۷فروردین۱۳،

IMG_1004.jpg

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به تمدید بیمه طلایی فرهنگیان و خانواده‌هایشان گفت: در کنار بیمه تکمیلی درمان، کلیه دارایی‌های آموزش و پرورش و فرهنگیان اعم از درمان، ثالث‌، آتش سوزی و مسوولیت تحت پوشش بیمه ایران قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد سهامیان مقدم مدیر عامل بیمه ایران در نشست مشترک مسوولان آموزش و پرورش جهت تمدید بیمه طلایی فرهنگیان شاغل اظهار داشت: ما برای بیمه بازنشستگان نیز در سال ۹۰ اقداماتی انجام داده‌ایم اما به سبب عدم تامین حق بیمه از سوی سازمان بازنشستگی، بیمه طلایی بازنشستگان تمدید نشد.

وی خاطرنشان کرد که شرکت متبوعش این آمادگی را دارد که خدمات بیمه تکمیلی را به بازنشستگان فرهنگی و خانواده‌هایشان ارائه کند.

سهامیان مقدم در این نشست همچنین به پرداخت غرامت فوت اتفاق شین‌آباد اشاره کرد و گفت: این اتفاق که منجر به فوت چند تن دانش‌آموزان شده بود دیه کامل به خانواده آن‌ها پرداخت شد. همچنین کلیه دانش‌آموزانی که آسیب دیدند بیمه عمر از نوع پس انداز شدند که بدون پرداخت حق بیمه می توانند پس از ۱۵ سال مبلغ ۵۰ میلیون تومان را دریافت کنند.

مدیر عامل بیمه ایران در پاسخ به این سوال که بعضی معتقدند بیمه طلایی فرهنگیان برای شرکت بیمه ایران زیان‌ده بوده است، گفت: البته هزینه‌های درمان در حال افزایش است و این هزینه‌ها از سال ۹۱ نسبت به سال ۹۲ افزایش تعرفه داشته‌اند که البته طبیعی است که حق بیمه هم تغییر خواهد کرد اما ما در مجموع در سال ۹۱ و حتی طی سه سال قبل در بیمه طلایی فرهنگیان سود کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، در این نشست که رحیم مصدق به عنوان نماینده بیمه مرکزی حضور داشت با بیان این‌که وظیفه اصلی صنعت بیمه ایجاد اطمینان خاطر برای جامعه و بیمه شدگان است، گفت: خوشبختانه قراردادی که با مجموعه کارکنان آموزش و پرورش می بیندیم برای آرامش بخشی این اقشار است و امیدواریم این قراردادها با کیفیت بهتر ادامه پیدا کند.

وی اظهار داشت: بیمه درمان و بیمه تکمیلی درمان یکی از مهمترین دغدغه‌های جامعه است و با توجه به بالا رفتن هزینه‌های درمان سبب شده سهم پرتفوی بیمه ۲۰ درصد باشد. ضمن آن‌که در حال حاضر بالغ بر پنج میلیون نفر از خدمات درمانی بیمه تکمیلی کلیه شرکت‌های بیمه استفاده می‌کنند.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ابراز امیدواری کرد که با مجموعه تمهیدات در نظر گرفته شده، صنعت بیمه بتواند خدمات بهتری به جامعه ارائه کند که مطمئنا یکی از گروه‌های در اولویت این خدمات فرهنگیان می باشند.

مصدق دربارهٔ تغییر بیمه نامه طلایی فرهنگیان نسبت به سال قبل نیز گفت: در این بیمه تکمیلی مازاد درمان، هزینه‌های بستری شدن در بیمارستان و هزینه‌های پاراکلینیکی و درمانی پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در این نشست سه جانبه که با حضور کیارشی معاون توسعه، مدیریت و پیشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، سهامیان مقدم مدیر عامل بیمه ایران و رحیم مصدق معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در محل آموزش و پرورش برگزار شد ، قرارداد بیمه طلایی یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از کارمندان رسمی آموزش و پرورش و خانواده‌هایشان و همچنین پوشش بیمه تکمیلی درمان ۲۱۰ هزار نفر از کارکنان قراردادی و خانواده‌های آن‌ها به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.