بیمه مضاعف کارکنان دولت اجرایی شد

بینا- بیمه ایران طرح بیمه روستایی و طرح بیمه مضاعف کارکنان دولت را به مورد اجرا می گذارد .
به گزارش بینا، جواد سهامیان مقدم درحاشیه مراسم بهره برداری رسمی از ساختمان مرکزی شعبه سنندج این شرکت بیمه که درحضور استاندار و مقامات استانی صورت گرفت خبر داد: طرح بیمه مضاعف کارکنان دولت را که پیش از این موضوع آن را رسانه ای کرده بودیم در ایام تاسیس شرکت بیمه ایران اجرایی خواهد شد.
مدیر عامل بیمه ایران در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی صنعت بیمه از بین بردن تشویش وخطرپذیری مسوولان و مردم در تمامی فعالیت هاست، اظهارداشت:خوشحالم که درراستای این مهم و برای افزایش خدمات بیمه ای در استان کردستان امروز از ساختمان جدید این مرکز رو نمایی شد.
وی افزود: خوشبختانه همدلی مردم و مسوولان منطقه ای باعث دلگرمی بیشتر ما درارائه خدمات بهتربه مردم این منطقه شده ودرهمین راستا امروزشاهد بهره برداری ازشعبه مرکزی این استان هستیم.
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به توانایی های این شرکت در پوشش تمامی سرمایه های این استان افزود:بیمه ایران بزرگترین شرکت بیمه ای بازرگانی داخلی است از این رو تمامی صاحبان سرمایه های این استان دربخش های دولتی و خصوصی می توانند از توانایی ما دراین حوزه بهره مند شده و از مزایای آن استفاده کنند.
وی درخصوص خدمات جدید این شرکت به مردم و مسوولان استان کردستان اضافه کرد:بزودی طرح پرداخت خسارت سیارکه از موفق ترین طرح های این شرکت است را در این استان راه اندازی خواهیم کرد تامردم با سرعت بیشتری از خدمات بیمه های اتومبیل بهره مند شوند.
همچنین طرح احداث پارکینگ خسارت در سنندج،خرید و احداث شعبه در شهرستان های بانه و مریوان،توسعه و تجهیز شعبه شهرستان های بیجارقرووه از اقدامات بعدی این بیمه در استان کردستان است.
سهامیان مقدم بانوید اینکه برای نخستین بار در کشورطرح بیمه روستایی را دراین استان به اجرا خواهیم گذاشت، تصریح کرد: برنامه های ملی شدن این طرح در دستور کار است اما برای نخستین باراین طرح در استان کردستان اجرایی می شود که امیدوارم روستاییان عزیز از آن استقبال مناسب داشته باشند.
مدیرعامل بیمه درادامه و در خصوص تحریم هایی که علیه دولت و ملت ایران صورت می گیرد در حوزه بیمه نیز گفت:‌ نگرانی از نظرتحریم های بیمه ای نداریم چرا که با تدابیر اندیشیده شده تحریم هایی که دراین حوزه و توسط گردانندگان بیمه های خارجی علیه اقتصاد ایران درحال شکل گیری بود را به موقع خنثی کردیم.
درمراسم افتتاحیه ساختمان مرکزی استان کردستان در سنندج مسوولان استانی و بیمه ایران حضور داشتند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.