بیمه ها حداقل خدمات اورژانس دندانپزشکی را تقبل کنند

۱۹م دیماه ،

پوشش بیمه ای خدمات دندانپزشکی باید بیشتر شود تا سطح سلامت دهان و دندان اشخاص جامعه افزایش یابد.

دکتر علی یزدانی متخصص ترمیمی با بیان این که در شرایط فعلی نیازمند مساعدت بیشتر بیمه ها به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه دهان و دندان هستیم به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: اولین آیتمی که در برنامه ریزی دندانپزشکی اهمیت دارد بهداشت و پیشگیری است که متاسفانه در این حوزه ضعیف عمل کرده ایم.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی و آموزش های در خصوص افزایش سطح آگاهی اشخاص در مورد بهداشت دهان و دندان مطلوب نبوده و هزینه ای برای پیشگیری پیش بینی نشده است.

وی با اشاره به این که نیازمند پوشش بیمه ای بیشتر در زمینه خدمات دندانپزشکی هستیم اذعان داشت: پوشش های ابتدایی در حد پر کردن های ساده و جرم گیری که منشا بسیاری از بیماریهای عفونی است چنان که توسط سازمان های بیمه گر تحت پوشش بیمه قرار گیرد می توان سطح بهداشتی دهان و دندان را در اشخاص جامعه افزایش داد.

وی اضافه کرد: با توجه به تورم موجود لازم است بیمه ها حداقل خدمات اورژانس دندانپزشکی را تقبل کرده و در کنار آن خدمات پیشگیری را به اشخاص ارائه دهند.

این جراح و متخصص ترمیمی خاطر نشان ساخت: مسائل پزشکی با درد و سلامت روحی و جسمانی اشخاص سر و کار دارد و اشخاص جامعه توقع بیشتری از گروه پزشکی نسبت به سایر مشاغل دارند.

وی تاکید کرد: درمان های دندانپزشکی تا زمانی که مسائل پیشگیری به طور جدی آغاز نشود به سامان نمی رسد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.