بیمه پاسارگاد به شهرضا رسید

۲۶م اسفند ،

بینا- شرکت بیمه پاسارگاد در آستانه فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی فعالیت خود را به طور رسمی در شهرضا آغاز کرد. به گزارش بینا، از این پس مردم استان اصفهان می توانند جهت آشنایی با خدمات متنوع بیمه پاسارگاد در شهرستان شهرضا به نشانی خیابان حافظ غربی،جنب کاشی اصفهان، پلاک ۱۷۲ تلفن: ۳۲۳۲۷۵۹-۰۳۲۱ مراجعه نمایند.
گفتنی است، با عملیاتی شدن شعبه شهرضا بیمه گذاران استان اصفهان می توانند علاوه بر مراجعه به شعبه های این شرکت در شهرهای اصفهان، یزد و شهرکرد از امکان دسترسی به خدمات بیمه ای در کم ترین زمان ممکن برخوردار شوند. همچنین بیمه پاسارگاد در شعبه شهرضا جهت ارائه مشاوره و عرضه انواع خدمات بیمه ای و همچنین اعطای نمایندگی فروش پذیرای هموطنان عزیز می باشد.
شرکت بیمه پاسارگاد به منظور توسعه فرهنگ بیمه و گسترش خدمات بیمه ای به عموم مردم جامعه، امکانات ویژه ای را توسط شبکه فروش خود در سراسر کشور فراهم نموده است تا هموطنان گرامی بتوانند از خدمات بیمه پاسارگاد بهره مند شوند.

 

گسترش خدمت رسانی بیمه پاسارگاد در استان آذربایجان غربی
همچنین شرکت بیمه پاسارگاد با توجه به وسعت منطقه و استقبال مردم خونگرم آذربایجان غربی فعالیت خود را در این استان گسترش داده است. شعبه میاندوآب در راستای خدمت رسانی به عموم هموطنان گرامی و ارائه انواع محصولات بیمه ای در شهر میاندوآب فعالیت خود را آغاز کرده و هموطنان گرامی جهت بهره مندی از این خدمات می توانند به نشانی خیابان ساحلی، روبروی نگهبانی پارک تلفن: ۲۲۲۷۳۲۸-۰۴۸۱ مراجعه نمایند.
گفتنی است با عملیاتی شدن شعبه میاندوآب در کنار شعبه های ارومیه ، مهاباد و خوی امکان دسترسی به شعبه های بیمه پاسارگاد در استان آذربایجان غربی فزونی یافته است.
طبق گزارش های دریافتی، به منظور تسریع در ارائه خدمات جامع بیمه ای شعبه اشخاص بیمه پاسارگاد در شهرستان ارومیه جهت ارائه خدمات بیمه های عمر و تامین آتیه، درمانی، حوادث و … در ساختمان والفجر مستقر شده و از این پس هموطنان استان آذربایجان غربی می توانند جهت بهره مندی از انواع خدمات بیمه ای به این شعبه (والفجر) مراجعه نمایند.
بیمه پاسارگاد در شعبه والفجر جهت ارائه مشاوره و عرضه انواع خدمات بیمه ای و همچنین اعطای نمایندگی فروش در بلوار والفجر۲، جنب مجموعه فرهنگی ورزشی دادگستری، پلاک ۱۵، طبقه دوم  تلفن:۹- ۳۳۶۷۷۴۸-۰۴۴۱ پذیرای هموطنان گرامی می باشد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.