بین رابطه جنسی سالم و یک زندگی موفق چه رابطه ای وجود دارد؟

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از ممتاز نیوز در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،
ممتاز نیوز: تمایل iبه رابطه ی جنسی در زندگی زناشویی و استفاده iبهینه از آن، راهی است بسوی موفقیت و شادکامی در زندگی. iبه راستی با وجود مشغله های امروزی، آیا فرصتی را گذاشته اید تا iبه این مسئله و فواید آن فکر نمایید.؟

یک رابطه جنسی سالم مساوی است با زندگی iبهتر. این موضوع را جدی بگیرید. مطالعات اخیر توسط دکتر هلن فیشر iبه روی چهل هزار زوج جوان، نشان داده است که وجود رابطه ی سالم و لذت بخش در آنها، تأثیر بسزایی در افزایش بازدهی کاری داشته است. در حین یک رابطه ی جنسی، بدن اکسیتکسین ترشح می نماید که iبه دنبال آن آرامش را در روح و جسم ما iبه دنبال دارد. همچنین ترشح دوپامین و تستسترون و دیگر تغییرات شیمیایی در بدن، تأثیراتی چون، خوابی راحت، افزایش خلاقیت، تمرکز بر امور کاری، افزایش اعتماد iبه نفس را در پی دارد. داشتن یک رابطه ی جنسی سالم، سبب افزایش انگیزه، اتکاء iبه نفس، آرامش و در نهایت کاهش هنجار های محیط کاری و افزایش کارآیی می گردد. iبه عبارت دیگر یک فرد با داشتن یک رابطه ی جنسی لذت بخش، توان کاری خود را در جهت نیل iبه موفقیت ها بالا می برد.

با ارضاء کامل از رابطه ی جنسی خود در زندگی، در ایجاد ارتباطات اجتماعی و کاری، موفقیت های بی شماری را کسب می نمایید. با جود حس تمایل iبه برقراری دوباره ی این رابطه، انگیزه ای است که همچون موتوری قوی شما را بر آن می دارد تا امور روزانه خود را سریع ولی iبه نحوی صحیح iبه اتمام برسانید تا خود را iبه منزل و همسر خود برسانید! iبه نقل از ی Ian Kerner ؛ نویسنده ی کتاب ” عشق و تمایلات”؛ با یک رابطه ی جنسی دلنشین و ترشح اندورفین در اعماق وجود خود، حس زندگی و اطمینان را افزایش می دهید.

در مقابل، نداشتن یک رابطه ی شیرین در زندگی عواقب خاص خود را در بر دارد. صبحگاه با عدم ارضا و برقرار نکردن این رابطه بطور دلخواه، با اعصابی متشنج، ناامیدانه و عدم تمرکز بروی امور روزمزه، روبرو می شوید. در این صورت است که بسوی انحرافات اخلاقی و فساد اجتماعی تمایل بیشتری خواهید یافت و درنتیجه ی آن، آسیب پذیرتر می شوید. با یک رابطه ی جنسی خوب، هر یک از طرفین از اشتباهات یکدیگر iبه آسانی می گذرند و در برخورد با محیط خارجی و اجتماعی همخوانی بیشتری را دارند.

شما در چه وضعیتی میباشید؟ دکتر هلن فیشر همواره پیشنهاد می نماید که زوج ها باید کیفیت رابطه ی جنسی خود را بر دیگر مشغولیتهای بلا استفاده ولی تکراری روزمره زندگی ( همچون، ساعتها جلوی تلویزیون نشستن، مکالمه های تلفنی بی ثمر و درواز مدت و دیگر مختلات زندگی ) ، ترجیح دهند. اگر احساس می نمایید که در رابطه ی خود آن حس عاطفی مناسب را ندارید، سعی نمایید رومانتیک تر باشید. iبه نیازهای جنسی همسرتان اهمیت دهید و بدانید که هدف از یک رابطه تنها زاد و ولد نمی باش!
و حالا صادقانه از خود بپرسید: آیا از یک رابطه ی جنسی خوب iبهره مند میباشید؟ اصلا” iبه این موضوع اهمیتی می دهید؟ نیازهای جنسی طرف مقابل خود را می شناسید؟ اگر پاسخ شما منفی است، iبه فکر تعمقی دیگر iبه روی رابطه خود باشید. حتی موارد اشتباه خود را یادداشت نمایید و سعی iبه اصلاح آن نمایید. حداقل امتحان نمایید و این بار ببنید که واقعا” نیازهای هر دو طرف شما بر آورده می گردد؟

منبع : پایگاه اینترنتی مردمان

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.