بیژن کامکار دوباره دف به دست می‌گیرد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝دف و نی˝ در فستیوال رنگ موسیقی به صحنه می‌رود

گروه ˝دف و نی˝ به سرپرستی بیژن کامکار سه‌شنبه ۲۰ خرداد در قالب فستیوال رنگ موسیقی در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین/ بیژن کامکار بعد از اتفاق آسیب دیدگی دست چپش در سال قبل که منجر به عمل جراحی‌ای شد که بر روی دست او انجام گرفت، در کنسرت گروه “دف و نی” که در قالب فستیوال رنگ موسیقی برپا می‌شود، برای اولین بار در یک اجرای عمومی دف به دست می‌گیرد.

آسیب دیدگی مذکور سبب شده بود این نوازنده برجسته دف برای مدتی در اجراهای گروه “دف و نی” و “کامکارها” فقط به عنوان خواننده حضور داشته باشد. به نقل از علی میرمحمدی برگزارکننده فستیوال رنگ موسیقی خوشبختانه بیژن کامکار بهبودی کامل یافته و در اجرای سه‌شنبه شب ۲۰ خرداد شاهد دف‌نوازی این هنرمند برجسته خواهیم بود.

حسن مکانیکی (نی و هم‌خوان)، فردین لاهور پور (نی و هم‌خوان)، حسین قاسم‌زاده (نی و هم‌خوان)، حسین رضایی‌نیا (دف و هم‌خوان)، هانا کامکار (دف و هم‌خوان)، ندا بهزاد (دف و هم‌خوان)، تارا موسویان (دف و هم‌خوان)، آرین رضایی (دف و هم‌خوان) و سهراب کامکار (پرکاشن و سازهای کوبه ای) یاران بیژن کامکار در این کنسرت می باشند.

“در هوای بیخودی”، “نی نواز۱، ۲ و ۳″، “طره طرار”، “آواز و نی ۱ و ۲″، “عیشم مدام است”، “دگر باره بشوریدم”، “بی من مرو”، “طرب اندر طرب”، “اندر میان جان”، “اندر شمار بی دلان” بعضی از قطعاتی می باشند که در این کنسرت به اجرا در می‌آیند.

یادآوری می‌شود اولین دوره جشنواره رنگ موسیقی نیمه دوم خرداد ماه امسال به مدت ۵ شب در تالار وحدت برگزار می‌شود.
طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته فردا یکشنبه ۱۸ خرداد “گروه آوازی تهران” (وکاپلا) به سرپرستی میلاد عمرانلو و خوانندگی وحید تاج، دوشنبه ۱۹ خرداد “ارکستر سازهای بادی تهران” به سرپرستی سینا ذکایی، سه‌شنبه ۲۰ خرداد گروه “دف و نی” به سرپرستی و خوانندگی بیژن کامکار، پنجشنبه ۲۲ خرداد “ارکستر بزرگ کیوان ساکت” به خوانندگی وحید تاج، مجتبی عسگری، محمود صالحی، شاهو حسینی و رضا فلاحی کیاسرایی میزبان علاقه مندان موسیقی خواهند بود.

  انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.