بیکاری عامل کاهش ازدواج است نه ترس از مهریه عروس خانم

از عصر دیروز نظرسنجی خبرآنلاین با عنوان “به نظر شما کدام گزینه راهکار مناسب تری برای ترویج ازدواج است؟” با گزینه های پرداخت وام ازدواج و افزایش یارانه ها، کاهش بیکاری و کنترل تورم، ایجاد محدودیت های قانونی برای میزان مهریه، فرهنگسازی رسانه ای و آموزش های دانشگاهی و افزایش و تسهیل اعطای وام مسکن و واگذاری مسکن مهر شروع شده است.

تاکنون ۳۸۴۴ در این نظر سنجی شرکت کرده اند که ۸۳ درصد معتقدند دولت باید به فکر کاهش تورم و اشتغال زایی باشد تا خود به خود جوانان و خانواده ها به سمت ازدواج بروند. این درحالی است که تاکنون طرح های مختلفی برای ترویج ازدواج پیشنهاد شده است که مهمترین انها جزئی از گزینه های این نظر سنجی است.

 

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. pc333:

    سلام اونایی که شغل هم دارند باز از ازدواج می ترسند و سرباز می زنند . چرا که طرف با حقوق ۷۰۰ هزار تومانی با ده سال کار کردند و قرض و قوله تونسته یک واحد آپارتمان بخره ، یکدفعه تقدیم یک عروس خانم بکنه،حتی ۱۱۰ سکه خیلی زیاده ، مهریه ، نفقه و زن سالاری بیش از حد عامل عدم ازدواجه، فقطی در صدا سیما گفته می شود حتی خانم خونه می تواند بابت شیردادن بچه از اقاپول بگیره این فقط تو ایرانه ، بعد هم هرجایی باید یک مدیر داشته باشه ، به قول معروف اشپز که دو تا شد غذا یا شور می شه یا بی نمک ، در خارج از کشور زن و مرد مثل هم کار می کنند و هیچ ادعایی هم نسبت به هم ندارند ، رقم مهریه ها خیلی بالاست ، ادم هرچقدر هم تحقیق کنه در مورد خانم آیندش و شناخت پیدا کنه دلیل نمی شه که یک شبه به خاطر یک ازدواج ساده مبلغ هنگفتی را واگذار کنه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.