تأثیر مثبت همکاری صنعت و دانشگاه در رفع نیازهای تولیدکنندگان

۵ م دیماه ،

رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: برای حمایت از تولید، باید به نیازهای تولیدکنندگان توجه شود که این امر با برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه و هم‌چنین بهره‌گیری از حوزه‌های فناوری میسر خواهد بود.

رضا رحمانی نماینده مردم تبریز و آذرشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر لزوم تقویت تولید داخلی و حمایت از تولید ملی، اظهار داشت: طرحی با نام حمایت از تولید ملی در کمیسیون صنایع تهیه و تدوین شده که به جهت اعلام وصول به هیئت رئیسه تحویل داه شده است.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان “تولید ملی؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی”، افزود: باید به تولید به عنوان یک ضرورت و اولویت اصلی نگاه شود، زیرا با حمایت از روند تولید و بهبود آن می‌توانیم مسائل و مشکلاتی نظیر اشتغال را مرتفع کنیم.

رئیس کمیسیون صنایع تصریح کرد: با توجه به بحث‌های کارشناسی صورت گرفته در رابطه با تدوین این طرح انتظار می‌رود که همه مسئولان با حمایت خود جهت بهبود شرایط تولید تلاش کنند.

رحمانی در پایان تأکید کرد: برای حمایت از تولید، باید به نیازهای تولیدکنندگان توجه شود که این امر با برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه و هم‌چنین بهره‌گیری از حوزه‌های فناوری میسر خواهد بود.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.