تأخیر پرواز تهران – مشهد برای اطمینان بیشتر از ایمنی پرواز بوده است

13910219000021 PhotoAهواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز تهران-مشهد اعلام کرد: تأخیر به وجود آمده در پرواز مذکور برای اطمینان بیشتر از ایمنی پرواز بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی انتشار خبر تاخیر در پرواز امروز تهران -مشهد مربوط به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، روابط عمومی این شرکت طی نمابری به خبرگزاری فارس، درباره علت این تاخیر توضیحاتی به شرح زیر ارسال کرد:

پرواز مذکور براساس اطلاع‌رسانی انجام شده قرار بود ساعت ۱۳:۳۰ امروز تهران را به مقصد مشهد ترک نماید که بعد از سوار شدن مسافران، در زمان شروع پرواز خلبان متوجه مشکل فنی پرواز شده که به ناچار برای رعایت ایمنی به محوطه رمپ (پارکینگ هواپیما) باز می‌گردد.

در زمان چک و بررسی اولیه، نیاز به تعویض قطعه، برای متخصصان فنی محرز گردیده و لذا با توجه به زمان‌بر بودن تعویض قطعه مورد نظر، برنامه‌ریزی برای استفاده از هواپیمای جایگزین در دستور کار قرار می‌گیرد در این فاصله تا زمان رسیدن کادر پرواز جدید به فرودگاه مهرآباد از مسافران پذیرایی به عمل آمده و اطلاع‌رسانی‌های لازم برای اعلام زمان قطعی پرواز از طریق اطلاعات فرودگاه مهرآباد صورت گرفته است.

این پرواز ساعت ۱۸:۰۰ فرودگاه مهرآباد را به مقصد مشهد مقدس ترک می‌نماید.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» ضمن عذرخواهی از مسافران محترم این پرواز و تشکر از همکاری ایشان در طول مدت زمان تأخیر به وجود آمده، اعلام می‌دارد تأخیر به وجود آمده برای اطمینان بیشتر از ایمنی پرواز بوده است.

از سوی دیگر بروز مشکلاتی از این قبیل امری قابل پیش‌بینی در صنعت هواپیمایی نمی‌باشد ولی در صورت بروز چنین مشکلی ابتدا رفع مشکل و اطمینان از ایمنی پرواز مترتب بر هر امری است. در هر صورت سلامت مسافران در طول پرواز اساسی‌ترین و مهم‌ترین اولویت «هما» در پروازهای خود می‌باشد.

گفتنی‌است؛ خبرگزاری فارس امروز بعد‌از ظهر خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه پرواز ۲۶۲ ایران‌ایر که قرار بود ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه از فرودگاه مهرآباد عازم مشهد مقدس شود، با تاخیر چند ساعته روبرو شده است.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.