تألیف چهل داستان کوتاه از معجزات و کرامات امام هادی (ع)

تألیف چهل داستان کوتاه از معجزات و کرامات امام هادی (ع)

بهرنگ‌فر عنوان کرد؛

تألیف چهل داستان کوتاه از معجزات و کرامات امام هادی (ع)

یک نویسنده از پایان نگارش کتاب «راوی قصه‌های باران؛ ۴۰ پرده از زندگی امام هادی(ع)» خبر داد که پس از کار کارشناسی منتشر می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس

تاریخ : چهارشنبه ۱ شهریور ساعت ۱۴:۱۴

مریم بهرنگ‌فر نویسنده درباره اثر در دست تالیف خود اظهار داشت: به تازگی اثری داستانی با محوریت امام هادی علیه‌السلام را تالیف و برای کار کارشناسی به بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان ارائه کرده‌ام.
به گفته این نویسنده، کتاب شامل چهل داستان کوتاه از معجزات و کرامات امام هادی علیه السلام است که از منابع معتبر شیعی شامل بحار الانوار، منتهی الامال و اصول کافی جمع آوری شده، کارشناسی محتوای اثر توسط «احمد احمدی» عضو هیئت علمی دانشگاه تهران انجام شد و برای تایید، چاپ و انتشار به بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان سپرده شده است.
وی گفت:به دلیل دشوار بودن زبان کتب حدیثی و حتی دشواری ترجمه آن‌ها برای مخاطب جوان، بر آن شدم برای نزدیک کردن جوانان با فضایل و کرامات ائمه اطهار علیهم السلام این داستان‌ها را بازنویسی و بازآفرینی کنم تا به راحتی در دسترس مخاطب جوان قرار گرفته و بتواند با آن ارتباط برقرار کند. بهرنگ‌فر در ادامه ضمن اشاره به اهانت‌ها تصریح کرد: وقتی فرد حقیری مثل شاهین نجفی در اوج جهالت و بی معرفتی نسبت به یک امام معصوم دست به یک کار انتحاری می‌زند، بنده در مقام یک نویسنده نباید سکوت اختیار کنم، در این زمان من و یا هر فرد دیگری در هر پست و مقامی سکوت کنیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم، متاسفانه کتاب‌هایی که درباره اهل بیت علیهم السلام وجود دارند تعدادشان نسبت به موضوعات دیگر کمتر هستند و این یک آسیب بسیار بزرگ و زنگ خطری است برای تمام ما مدعیان پیروی از مکتب اهل البیت علیهم السلام؛ تمام سعی من آن بوده که داستان،ها به شیوه‌ای تألیف شوند که ساده خوانده و مخاطب بتواند به راحتی با فضای آن‌ها ارتباط برقرار کند. وی در خاتمه عنوان کرد: این کتاب به نوعی ساده نویسی قصص امام هادی علیه السلام در کتب شیعه است.

کد خبر: ۴۵۲۰۹

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.