تأکید بر رویکرد خانواده محوری در همه سیاست گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کشور

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

بررسی سند مهندسی فرهنگی کشور در جلسه این هفته شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز ادامه یافته و اعضاء لزوم توجه iبه رویکرد خانواده محوری در همه سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کشور را مورد بررسی قرارداده و تصمیماتی در این رابطه اتخاذ نمودند.

به گزارش تفسیری حوزه دولت باشگاه خبرنگاران iبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که iبه ریاست محمود احمدی نژاد برگزار شد، اعضاء همچون چند جلسه قبل iبه بررسی بخش مرتبط با خانواده در سند مهندسی فرهنگی کشور پرداختند.

در این جلسه بر لزوم توجه iبه رویکرد خانواده محوری در همه سیاستگذاری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و چارچوب‌های مختلف کشور iبه ویژه در رسانه ملی تاکید و مقرر شد ضمن توجه خاص شبکه‌های فعلی صدا و سیما iبه رویکرد خانواده محوری، شبکه تخصصی و موضوعی خانواده پس از بررسی‌های کارشناسی لازم از سوی رسانه ملی راه اندازی شود.

همچنین اعضاء مصوب نمودند مجامع مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، ساماندهی، سازماندهی و تقویت شده و خیرینی که در امر تسهیل ازدواج جوانان فعال می باشند، مورد حمایت قرار گرفته و فعالیت آنان نظام‌مند شود.

در این جلسه، اعضاء درباره تدوین الگوی خانواده ایرانی – اسلامی ذیل الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت iبه بحث و بررسی پرداخته و مقرر شد درباره مباحث جزیی‌تر و چارچوب‌های نهادی این موضوع در ستاد ملی زن و خانواده که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است، تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.