تأیید تخلف ۱۳ جایگاه عرضه سوخت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تأیید تخلف 13 جایگاه عرضه سوخت

تأیید تخلف ۱۳ جایگاه عرضه سوخت

ممتازنیوز: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سکوت خود را شکست و پس از چند روز بالاخره تخلف ۱۳ جایگاه با کارت‌های سوخت باطل شده را تائید کرد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از تسنیم، در پی درج خبرها متفاوت از کشف شبکه سؤاستفاده از کارت های سوخت باطله و اظهار نظرهای گوناگون از سوی بعضی اشخاص غیر کارشناس، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به منظور تنویر افکار عمومی طی اطلاعیه ای چگونگی پیگیری و اقدامات بازدارنده را به شرح ذیل اعلام نمود:
۱- براساس همکاری مشترک سازمان بازرسی کل کشور و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در راستای پایش اطلاعات سوخت گیری و رصد منشا تولید سوخت گیریهای نامتعارف، ۱۳ جایگاه که دارای بیشترین سوخت گیریهای نامتعارف بودند تحت کنترل قرار گرفت که در نهایت ملاحظه گردید در جایگاه های مذکور با قطع ارتباط بین تلمبه با سرور جایگاه ، امکان کنترل لیست سیاه را سلب نموده و با کارتهایی که در قبل در لیست سیاه قرار گرفته بودند و هنوز به صورت فیزیکی ابطال نشده بودند سوختگیری می شد و این موضوع به سبب طراحی شبکه سامانه هوشمند سوخت به صورت دقیق شناسایی گردید. یادآور می گردد در هر سیستمی با قطع ارتباط سیستم دچار اختلال جدی می گردد لکن در سیستمهای پیشرفته، خدمت رسانی متوقف نشده و پیغام های اخطار گونه جهت بررسی موضوع تولید می گردد.
۲- پس از کشف موضوع اقدامات شامل افزایش سطح پایش اطلاعات سامانه و ارتقاء لازم انجام شده است . درضمن متخلفین در کمیته رسیدگی به تخلفات فرآورده های نفتی ناشی از قراردادهای فیمابین محکوم شده اند و از طرفی بعضی مسئولین جایگاه ها توسط سازمان بازرسی به مرجع قضایی معرفی شدند و پرونده در دادسرای عمومی تهران تحت پیگیرد می باشد . بدیهی است تخلفات کشف شده خللی در میزان سهمیه مصرف کنندگان ایجاد ننموده است.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.