تائید طرح استفاده از توان تولید داخلی در شورای نگهبان

شنبه ۱۴ مرداد – ۱۲:۵۳:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – طرح حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات، به تأیید شورای نگهبان رسید. 
به گزارش خبرگزاری آریا ، کدخدایی در نشست خبری این هفته خود همچنین از تأیید طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مالیاتهای مستقیم خبر داد.
وی افزود: طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار نیز در جلسه شورای نگهبان بررسی شد و با توجه به اصلاح به عمل آمده، اشکال سابق این شورا درباره این طرح به قوت خود باقی است.
شورای نگهبان همچنین لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه بین‌المللی مخابرات هوانوردی را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
کدخدایی درعین حال در خصوص این لایحه گفت: به نظر می‌رسد در موارد متعددی ترجمه صورت گرفته از دقت لازم برخوردار نبوده است.
وی افزود:‌ شورای نگهبان لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در موسسه منطقه‌ای استانداردسازی، ارزیابی انطباق، تأیید صلاحیت و  اندازه‌ شناسی و نیز لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون بین‌المللی آموزش اولیا را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
سخنگوی شورای نگهبان همچنین از پاسخ فقهای این شورا  به نامه رئیس هیئت عمومی دیوان عدالت اداری درباره بندهایی از دستورالعمل وزارت ‌آموزش و پرورش خبر داد که خلاف موازین شرع تشخیص داده نشده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۴۱۲۵۳۳۳۲۲۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.