تائید حکم اعدام عقرب سیاه در دیوان عالی کشور!/ تیتر های زرد و خبرنگاران…!

دیده بان حقوق حیوانات: اکثر رسانه ها در بخش حوادث، خاطیان اجتماعی را با تشبیه به حیوانات معروف می کنند و اسباب دشمنی ضمنی بشر و حیوانات را فراهم می آورند. در چنین شرایطی است که دیدن روباه در شهر باعث وحشت می شود و در روستاها باعث استفاده از تفنگ!

حکم اعدام مرد متجاوز معروف به عقرب سیاه از سوی قضات شعبه ۱۴ دیوان عالی کشور تائید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از صدور حکم اعدام برای متهم در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران ، او به حکم مجازاتش اعتراض کرد. با اعتراض صادق پرونده به شعبه ۱۴ دیوان عالی کشور فرستاده شد و با دستور رئیس دیوان عالی کشور، رسیدگی سریع به این پرونده در دستور کار قضات قرار گرفت.

قاضی سعید عمرانی زاده رئیس اداره دفتر دیوان عالی کشور با اعلام این خبر به مهر گفت: قضات شعبه ۱۴ دیوان عالی کشور پس از بررسی پرونده حکم مجازات عقرب سیاه را تائید کردند.

متهم به نام صادق معروف به عقرب سیاه سال ۸۸ به اتهام ربودن ۳۰ زن و آزار و اذیت آنها در بیابان های حسن آباد تهران دستگیر شد.

او در محاکمه اول به اعدام محکوم و در محاکمه دوم تبرئه شد. تبرئه او باعث ایجاد بحث‌های اعتراض‌آمیز در میان رسانه‌ها شد و قربانیان هم نسبت به نقض حکم اعدام توسط دیوان‌عالی کشور، اعتراض کردند. این مسئله حتی باعث اعتراض رئیس قوه قضائیه به حکم شد. وی در سومین محاکمه در بهمن ۱۳۹۰ به اعدام محکوم شد.

عقرب سیاه بعد از اعلام شکایت از سوی تعدادی زن و دختر جوان تهرانی مبنی بر ربودن و آزار و اذیت آنها در سال ۸۸ دستگیر شد.

یکی از شاکیان پرونده در مورد جنایت عقرب سیاه گفت: وقتی پس از آزار و اذیت های متهم به هوش آمدم دیدم روی تپه‌ای به صورت دراز کش رها شده‌ام و مرد شیطان صفت در حال زدن ضربه با سنگ به گیج‌گاهم است.از او پرسیدم چرا این کار را می‌کند و مدعی شد من صورت وی را دیده‌ام و باید بمیرم تا او شناسایی نشود.بعد از لحظاتی متوجه شدم که با یک پیچ‌گوشتی دارد بدنم مرا سوراخ می‌کند تمام بدنم غرق در خون شده بود….

http://arw.ir/wp-content/uploads/2011/08/Animal-Rights-Watch-ARW-1576.jpg

____________________________

کیفرخواست «روباه پیر» به دادگاه انقلاب رفت/ معروف کردن جانیان با استفاده از نام حیوانات

اعدام روباه سیاه در ملأ عام/ درخواست کمک دیده بان از افراد صاحب نظر

این بار نگفتند پلنگ وحشی!

تجاوز حیات وحش به دختران خردسال/ اتفاقی که فقط در ایران رخ می دهد!

از دام عنکبوت برای پسران تا آزار و اذیت دختران توسط گرگ ها!

فارس: روباه پیر اعدام شد!

روباه، شیطان و دشمن آشکار شماست

انس با حیوانات معادل اعتیاد، خودکشی و لامذهبی!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.