تابستان زمان عرضه سیستم عامل موبایلی موزیلا

۲۷فروردین۱۳، خبرگزاری‌ها- سیستم‌عامل موبایلی موزیلا که برای گوشی‌های هوشمند معمولی طراحی شده تابستان امسال وارد کشورهای ونزوئلا، لهستان، برزیل، پرتغال و اسپانیا می‌شود.

“گری کواکس”(Gary Kovacs) مدیرعامل شرکت فایرفاکس طی سخنرانی خود در کنفرانس All Things D توضیح داد که سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس تابستان امسال وارد پنج کشور می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، کواکس که اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرده بود به‌زودی از پست مدیرعاملی خود کناره‌گیری می‌کند، خاطرنشان کرد که این سیستم‌عامل تازه که برای گوشی‌های هوشمند معمولی طراحی شده تابستان امسال وارد کشورهای ونزوئلا، لهستان، برزیل، پرتغال و اسپانیا می‌شود.

شرکت موزیلا این روزها تلاش می‌کند در خارج از مرزهای آمریکا کاربران بسیاری را به سمت خود بکشاند و هم‌اکنون قصد دارد این کار را به کمک سیستم‌عامل موبایلی خود مخصوص گوشی‌های هوشمند معمولی انجام دهد.

کواکس بر این باور است که عرضه نسخه ۱٫۰ با اولین گوشی هوشمند در این پنج کشور آغاز کار محسوب می‌شود. وی توضیح داد که شرکتش تلاش فراوانی می‌کند تا با سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس بازار جهانی را در دست بگیرد.

شرکت موزیلا خبر تولید سیستم‌عامل مخصوص گوشی‌های هوشمند را برای اولین بار در کنگره جهانی تلفن‌همراه که اوایل سال جاری میلادی برگزار شده بود، منتشر کرد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.