تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در دنیا قابل انکار نیست/افرادی که ادعای انزوای کشور را دارند خودشان منزوی هستند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در دنیا قابل انکار نیست و امروز در هر جایی از دنیا که قرار است تصمیم حساس و سرنوشت سازی گرفته شود، به حضور و نظر جمهوری اسلامی نیازمند هستند.

حبیب‌الله بوربور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخیر خاتمی مبنی بر اینکه باید سیاست خارجی کشور متعادل‌تر شود و عزت به این است که روی پای خود بایسیتم نه اینکه در دنیا منزوی شویم، گفت: تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در دنیا قابل انکار نیست و امروز در هر جایی از دنیا که قرار است تصمیم حساس و سرنوشت‌سازی گرفته شود، به حضور و نظر جمهوری اسلامی نیازمند است.

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ادامه داد: به جهت ایجاد امنیت جهانی ایران از هر کشوری در منطقه موثرتر است و اتفاقاتی که در کشورهای همسایه جمهوری اسلامی همچون عراق و افغانستان افتاده است بدون حضور کشورمان قابل حل کردن نیست.

بوربور با بیان اینکه باید خاتمی عینک بدبینی خود را تغییر دهد، اظهار داشت: در زمان ریاست‌جمهوری خاتمی فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای کشور را تعلیق کردند و زورگویی‌های استکبار را پذیرفتند و جبهه استکبار نیز دست از اهداف شوم خود برنداشته و به زیاده‌خواهی خود ادامه داده که تاکنون به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی در نقطه اوج و اقتدار خود قرار دارد و افرادی که ادعای انزوای کشور ار دارند، خودشان منزوی هستند چون چپاولگران خارجی که به آن‌ها امید بسته بودند متوجه شدند که از این گروه کاری برنمی‌آید.

وی افزود: تاثیرگذاری ایران در حیات خلوت آمریکا یعنی آمریکای لاتین و کشورهای مستقل قابل چشم پوشی نیست آیا این به معنای منزوی بودن است؛ دنیای استکبار که با آتش افروزی سوریه را مورد هجمه قرار داده اکنون برای ایجاد آرامش از کشورمان درخواست کمک کرده است.

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بهتر است در شرایط فعلی که انحراف و نفاق خطر بزرگی برای کشور است توجه خاتمی را به ۸ سالی که در مسند ریاست‌جمهوری بوده، جلب کنیم.

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.