تاثیرات افزایش قیمت دلار به ضرغامی و رسانه‌ی تحت مدیریتش هم رسید

تاثیرات افزایش قیمت دلار به ضرغامی و رسانه‌ی تحت مدیریتش هم رسیدتاثیرات افزایش قیمت دلار به ضرغامی و رسانه‌ی تحت مدیریتش هم رسید
تاریخ درج : ۲۹ مهر
سرفصل : در حاشیه سینما   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : ضرغامی روز دوشنبه هفته گذشته در نشست افق رسانه ملی از مدیران شبکه ها خواسته که برای پرکردن بخشی از آنتن، سریال های قدیمی یا اخیرا پخش شده را بازپخش کنند.

انتخاب نوشت: مشکلات اقتصادی به صداوسیما هم رسیده است. آن طور که روزنامه بانی فیلم در شماره پنجشنبه هفته پیش خود نوشته، افزایش قیمت دلار و بالا رفتن هزینه تولید باعث شده تا روند ساخت سریال های جدید در تلویزیون ایران کندتر و در مواردی حتی متوقف شود.

هم اکنون هیچ سریال پرهزینه ای در مرحله تولید قرار ندارد و سریال هایی هم که هم اکنون در مرحله تصویربرداری هستند، در مقیاس روند معمول تولید سریال درتلویزیون آثار پرخرجی محسوب نمی شوند.

این روزنامه همچنین خبر داده که  شماری از تهیه کنندگان سریال های تلویزیونی مطالبات مالی نسبتاً سنگینی از تلویزیون دارند که هنوز موفق به دریافت آن نشده اند.

در چنین شرایطی این روزنامه نوشته که عزت الله ضرغامی، رییس سازمان صداو سیمای ایران روز دوشنبه هفته گذشته در نشست افق رسانه ملی از مدیران شبکه ها خواسته که برای پرکردن بخشی از آنتن، سریال های قدیمی یا اخیرا پخش شده را بازپخش کنند.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.