تاثیرگذاری ایران در دنیا،سران کشورهای غربی را سر در گم کرده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ‘مصطفی پور محمدی’ عصر سه شنبه در دیدار با روحانیان ومسئولان شهرستان آمل افزود: تهدید، فشار و افزایش تحریم کشورهای غربی به محوریت آمریکا علیه ایران اسلامی ناشی از قدرت روز افزون این کشور اسلامی و تاثیرگذاری آن فراتر از منطقه خاورمیانه است.

وی ادامه داد: استکبار اکنون به خوبی و هر روزه قدرت ایران، نفوذ و اثرگذاری ایران در مسائل مهم و بین المللی را می بیند و به خاطر همین تاثیرگذاری ها با ابزارهای تهدید و ترور مسئولان و دانشمندان کشور سعی می کند فشارهای خود را بیشتر بکند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه مردم و مسئولان باید قبول کنند که درپیج حساس وخطرناک تاریخی قرار دارند، اضافه کرد: همه تلاش و برنامه های کشورهای غربی محدود کردن پیشرفت ها و قدرت ایران است و برای محقق کردن اهداف خود درعرصه بین المللی دیگر کشورها را علیه ایران همراه می کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در سه دهه گذشته مسیرهای سخت و پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و با همه مشکلات با تکیه بر خودباوری و ایستادگی مردم و مسئولان درجایگاه بالایی در میان کشورهای منطقه قرار دارد، اضافه کرد: همه کشورهای غربی نگران پیشروی ایران و پیام های انقلابی ما در میان کشورهای آزادی خواه جهان هستند.

حجت الاسلام پور محمدی همچنین با اشاره به اینکه نیاز فعلی کشور اتحاد و هماهنگی در مقابل دشمنان است،افزود: همه مردم ومسئولان باید در شرایط حساس کنونی به دشمنان نشان دهند که ایران اسلامی، یک ملت، یک جبهه ، یک دولت واحد است و این پیام مهم را دشمن باید دریافت کند.

حجت الاسلام پور محمدی ، نقش نخبگان و فرهیختگان جامعه را در شرایط کنونی تاثیرگذار دانست و با بیان اینکه این قشر باید اکنون بیشتر به فناوریهای جدید وتوسعه علمی کشور بها دهند، خاطرنشان کرد: در این شرایط مدیران ومسئولان دستگاه های اجرایی هم وظیفه دارند ، در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و آنان را امیدوار نگه دارند.

ک/۳ک/۷۳۲۷/۴۰۲ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۷۵۴۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.