تاثیر تماشای بیش از حد تلویزیون برروی باروری مردان!!

۲۱ام بهمن ،

نتایج یک تحقیق تازه دانشگاه هاروارد آمریکا نشان می دهد مردانی که در طول هفته بیش از ۲۰ ساعت تلویزیون تماشا می کنند میزان اسپرم هایشان به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد…

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ نتایج یک تحقیق تازه دانشگاه هاروارد آمریکا نشان می دهد مردانی که در طول هفته بیش از ۲۰ ساعت تلویزیون تماشا می کنند میزان اسپرم هایشان به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.
نتایج این تحقیق که روی ۱۸۹ مرد بین ۱۸ تا ۲۲ سال صورت گرفته نشان می دهد که مردانی که در هفته بیش از ۲۰ ساعت تلویزیون تماشا می کنند در مقایسه با مردانی که کمتر تماشا می کنند به طور متوسط ۴۴ درصد میزان اسپرم کمتری تولید می کنند.
با این حال مردانی که در این تحقیق شرکت کردند و در هفته بیش از ۲۰ ساعت تلویزیون تماشا می کردند میزان اسپرم شان پس از تحقیق به میزانی بود که قابلیت باروری شان هنوز محفوظ بود ولی اسپرم های تولیدی بدنشان به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته بود.
نتایج این تحقیق همچنین نشان می دهد بدن مردانی که در هفته بیش از ۱۵ ساعت ورزش می کنن در مقایسه با مردانی که کمتر از ۵ ساعت در هفته ورزش می کنند به طور متوسط ۷۳ درصد اسپرم بیشتری تولید می کند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.